Pretraga

Facebook predstavljanje preko osobnog profila podiže na novu razinu

A- A+

Facebook je najavio značajne promjene za svoje korisnike. Već prošli tjedan su počeli s testiranjem kratkih videa, koji će zamijeniti profilne fotografije, a planiraju se i nove mogućnosti pri uređivanju profilnih stranica.

Najveća društvena mreža na internetu prošli je utorak objavila početak testiranja nove mogućnosti prema kojoj će korisnici umjesto profilnih fotografija na naslovnu stranicu svog profila moći postavljati kratka videa u trajanju od 7 sekundi, piše mashable.com.

Osim toga, planira se uvođenje i dodatnih mogućnosti prilikom kreiranja vlastitog profila pa će korisnici moći postavljati privremene fotografije, određivati što će im se prvo pokazivati na profilu, bez obzira kada su što objavili ili se slikali.

Izdvojeni članak

Zašto je brisanje Facebooka najbolja odluka u mom životu?

Osobni profil poput životopisa

Čini se kako su iz Facebooka prepoznali potrebu da osobni profili članova društvene mreže izgledaju privlačno i za potencijalne poslodavce. Uz novu mogućnost kontroliranja informacija koje želimo prikazati svijetu planiraju promijeniti i izgled profilne stranice, koja će dobiti i svojevrsnu funkciju životopisa.

U prvim testiranjima kratkih videa mogu sudjelovati samo vlasnici iPhonea u Kaliforniji i Ujedinjenom Kraljevstvu, a očekuje se da će vrlo brzo novu mogućnost proširiti i na ostale vlasnike FB profila.

‘Oživljene profilne fotografije’ ponašat će se poput gif animacije, ali samo kada netko posjeti korisnikov profil, a moguće je implementirati i zvuk koji će se čuti tek nakon klika na fotografiju.

Izdvojeni članak

Facebook razvija digitalnog osobnog asistenta, a zvat će se ‘M’

Novosti u rubrici s osobnim informacijama

Radi se i na drugim promjena u kreiranju osobnih profila pa nova verzija od korisnika traži da napišu kratki životopis o sebi. Facebook će pokušati i motivirati članove društvene mreže da detaljnije uređuju rubriku ‘O meni’, u kojoj možete navesti gdje što studirate, koju školu pohađate, gdje ste zaposleni i drugi detalji.

Uz osnovne informacije pojavljivat će se i fotografije povezane sa sadržajem, a cilj je da se korisnicima omogući što bolje predstavljanje svojim poznanicima, ali i potencijalnim poslodavcima koji pokušavaju špijuniranjem profila saznati nešto više o budućim ili čak i sadašnjim radnicima.