Pretraga

Student koji se šverca poručio ZET – u: ‘Vaša usluga je sramota’

A- A+

Student Pravnog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu, Juraj Crnković jučer je revoltiran porukama iz ZET – a odlučio napisati svoj osvrt o ovoj tvrtki i njenim zaposlenicima na Facebook stranicu Vlade RH. Objasnio je u ime građana grada Zagreba u kojim sve situacijama će korisnici javnog prijevoza početi plaćati karte, a njegova objava dosad skupila gotovo šest tisuća lajkova.

Izdvojeni članak

ZET-ovci traže kazne od 1000 kn za švercanje i pravo legitimiranja

Jedan od brojnih stanovnika Zagreba, 22 – godišnji student Juraj Crnković je sinoć odlučio svoje nezadovoljstvo javnim prijevozom napisati na Facebook zid Vlade RH. Naveo je situacije u kojima će građani možda, ali i defitinitivno početi plaćati prijevoz te nazvao cijeli Holding komedijom za nekog stranca. Sudeći po šest tistuća lajkova koje je skupio, Juraj je naišao na mnogo istomišljenika.

Upitali smo ovog Zagrepčanina ga plaća li kartu te ima li nade za ZET.
– Ne plaćam kartu ali brat bratu dnevno ne putujem više od osam stanica busom u oba smjera, kazao nam je Juraj.
Dodaje kako za Zagrebački električni tramvaj ima nade, ali samo onda kad se potpuno restrukturira uprava što se, kako tvrdi Juraj, neće dogoditi.

U nastavku vam donosimo cijelu Jurajevu objavu sa Facebooka Vlade RH.

Izdvojeni članak

Kako kontrolori ZET-a krše zakon

“Ispričavam se administratoru jer tekst nema veze s Vladom, ali kako ZET nema svoju stranicu na Facebooku možda je ovo način da ga odgovorni vide mišljenje velikog broja svojih korisnika. Radi se o današnjoj informaciji ZETovog sindikata kako će se kazne dići s 215 na 1000 kn i da će se pokušati kontrolorima dati ovlast zadržati neplatiše do dolaska policije, što je trenutno ekskluzivno ovlast policije. Tu vijest je već opovrgnuo voditelj podružnice, Dubravko Baričević, ali to je svejedno bilo okidač da se ZETu kaže što mu se ima za reći.

Pa dakle:

Dragi “Zagrebački električni tramvaju”, da vam malo sjedne u glavu kad ćemo vam možda početi plaćati cijene javnog prijevoza koje su među najskupljima u Europi:

1. Kad vaši vozači, osobito autobusa, nauče poštivati vozni red, umjesto što kasne ili urane ponekad i preko 5 min. Šta sad, ja znam da mi autobus dolazi na stanicu svakih četvrt sata, dođem u XX:30 h, a gazda se lijepo dovezao u XX:25 h, pokupio putnike i zaprašio dalje jer mu je bila slobodna cesta pa se mogao zalaufati koliko je htio?

2. Kad omogućite normalan prijevoz u zimskim uvjetima. Nitko nije beknuo protiv ZETa kad je padalo po pola metra snijega pa je promet kolabirao, ali fino se kasnije ekipa navikla ove zime na nerad pa čim padnu tri pahulje, odmah sve kasni. Oće to tako, snijeg se otopi čim padne, ali kava na okretištu je kava na okretištu, svetinja koju ne smiju prekinuti tako nebitne stvari kao što je posao.


3. Kad popravite tračnice pa da tramvaji na svakom skretanju ne škripe kao uranjanje “B
ismarcka” u more po nepodmazanim šinama.

Izdvojeni članak

Vrste koje uspijevaju samo u tramvajima ZET-a

4. Kad popravite tračnice pa da ljudi ne dobivaju morsku bolest i ne gube zube, rebra i bubrege ako se slučajno naslone na šipku na relacijama poput Zagrepčanka – Studentski centar ili u oba smjera oko Lisinskog.

5. Kad uredite stare Đurine i Končareve tramvaje da se ne počnu raspadati čim se ubrza preko 25 km/h ili zabranite vozačima da voze preko te brzine. Cijeli tramvaj se trese kao albanska podmornica kad zaranja na 200 m, razgovor se ne može voditi ni urlanjem, a oni malo slabijeg srca samo čekaju da se nešto otkine i omogući im primanje invalidnine.

6. Kad uredite da vanjske tipke za otvaranje vrata na autobusima zbilja služe za nešto osim što dekoriraju prostor kraj vrata / objasnite vozačima da smiju otvoriti vrata ako netko pred njima stoji i ako nitko iznutra nije pritisnuo tipku. Najčešće se ukrcaj svede na to da se ne otvore zadnja ili i zadnja i predzadnja vrata i svi nahrupe na ona koja su otvorena, napravi se gužva, ljudi gaze jedni po drugima i sve se uspori i do nekoliko minuta. Ako mislite da je to uredu, možda da se prekvalificirate za transport stoke, mislim da prosječnoj kravi toliko ne smeta kad joj druge krave izgaze čiste cipele jer ih krave obično NEMAJU, za razliku od vrste putnika koje trenutno prevozite.


7. Kad zaposlite nekog osnovnoškolca da vam korigira upute na engleskom ili ih jednostavno PREVEDETE NA INTERNETU, umjesto da nas sramotite pred strancima:

http://img28.imageshack.us/img28/6886/dsc01320gl.jpg

Izdvojeni članak

Švercanje na razini: ‘ZET karta’ aplikacija i web stranica

Građani će vam definitivno početi plaćati usluge kad:

1. Holding prestanu voditi kriminalci u maniri pijanih milijardera.

2. se odlučite hoćete li prijevoz naplaćivati od poreza i zagrebačkih prireza ILI da ih putnici sami kupuju. Nisam upućen u odnosni zakon, ali čini mi se da jedno isključuje drugo, a vi svejedno žderete naš novac preko poreza, prireza i direktno iz novčanika.


3. kad smanjite cijenu za vaše govno od usluge na prikladnu cijenu od nekoliko lipa ili eventualno koju kunicu jer, recimo, jedna Moskva, koja je među najskupljim gradovima u Europi u OVAKVOM metrou: http://englishrussia.com/2011/05/17/panoramic-views-of-the-moscow-metro/ naplaćuje jednosmjernu kartu 28 rubalja, tj. 5,18 kn. Koja traje 5 dana. Ne 90 minuta.

Vaša usluga je sramota. Cijeli Holding je komedija za nekog stranca, za nas i naše novčanike i našu državnu blagajnu je tragedija nad tragedijama. Da nema novih tramvaja i autobusa (a baš me zanima koliko se tu novca opralo i/ili podijelilo rodijacima i kumovima), u potpunosti biste ovom gradu dali štih rumunjske provincije u kojoj jedan tramvaj ide na struju, a druga dva šlepaju traktori.

Vaši zaposlenici, zahvaljujući državnoj sisi, imaju plaće koje nemaju ni mnogi profesori, a posao im se sastoji od toga da voze ili da ih se razvozi. Vaši korisnici, s druge strane, mahom imaju prosjek plaće od 3500 kn i svaki drugi ima kredit i/ili nekoliko djece koju treba nahraniti, obući i odškolovati.

Razmislite malo o tome prije nego što se upustite u nove ideje nakon što se nasnifate ljepila (jer tako što ne može pasti na pamet zdravom čovjeku), a svojim sindikatima malo skratite povodac jer im očito nije jasno da je njihov posao volan-mjenjač-papučice, a ne vođenje tvrtke. Ali kako stvari stoje, očito to nije posao ni za vas.

Pozdrav od studenta koji se veselo šverca već dvije godine i otima kruh iz usta vaših smrtno pregladnjelih radnika