Pretraga

Ove poslove je roditeljima vrlo teško objasniti

A- A+

Rast velikih datoteka, društvenih medija i općenito digitalne transformacije svega znači da je danas tržište poslova mnogo drugačije nego što je prije bio slučaj. U nedavnoj globalnoj anketi 16 tisuća odraslih, jedna trećina roditelja teško je shvaćala čime im se pomladak zapravo bavi. Uz sve nove poslove koji se kreiraju razumljivo je što mnoge starije generacije ne razumiju uvijek o čemu se točno radi.

S novim trendovima dolaze i novi poslovi. Rast digitalnih medija i društvenih mreža otvorilo je neke nove mogućnosti, vještine, a stoga i radna mjesta. Globalna anketa je pokazala kako čak trećina roditelja ne razumije čime im se djeca točno bave i što rade na poslu svaki dan, piše Business Insider.

Izdvojeni članak

Poslovi budućnosti koji će vam donositi bogatstvo

Mnoštvo novih poslova

Uzimajući u obzir koliko je novih tipova poslova stvoreno u svijetu gotovo preko noći, razumljivo je što starije generacije nisu baš previše upućene, i ne znaju čime im se djeca točno bave u životu i od čega zapravo zarađuju. Spomenuta anketa je pronašla deset poslova koje ljudi na svijetu najmanje razumiju.

Investicijski bankar i sportski menadžer roditeljima nejasni

Investicijski bankar je jedan od tih poslova, a čak 43 posto roditelja ne znaju što točno ta titula znači. Radi se zapravo o povezivanju ljudi koji imaju novac s onima koji ga trebaju, tako pomažući kompanijama s dionicama i dijeljenjima, te kupovinom drugim tvrtki.

Ni menadžer sportskih timova starijima baš nije jasan pojam, stoga im trebate objasniti da se radi o osobi koja se brine da određeni tim pobjeđuje tako da upravlja trenerima i sportašima, te odlučuje o strategijama.

Izdvojeni članak

Najgori poslovi u ovoj godini

PR stručnjaci i sociolozi, ali i radijski producenti

PR stručnjak je roditeljima također pomalo stran pojam, a čak polovina ispitanih tvrdi da ne zna što točno oni rade. Treba im samo objasniti da su to osobe koje se brinu za imidž i reputaciju svojih klijenata koordinirajući intervjue i informacije koje dospijevaju u medije o klijentima i tvrtkama za koje rade. Radijski producent također je jedan od poslova koji bune roditelje, koji ne znaju da se zapravo radi o osobi koja je zadužena za radijske emisije i njihove segmente, birajući glazbu, goste i propuštajući pozive slušatelja.

Nevjerojatno, ali čak 52 posto roditelja ne razumije što točno rade sociolozi, koji dolaze do ljudskih uvjerenja i obrazaca ponašanja tako što provode i analiziraju ispitivanja, ankete i intervjue.

Lektor i urednik teksta također su nepoznanica za mnoge roditelje, njih čak 59 posto. Kako biste im objasnili o čemu se zapravo radi, samo im trebate protumačiti kako je to osoba koja se brine da tekst koji ide u tisak ili na web bude čitljiv i bez grešaka. Uz to, ova osoba pomaže s naslovima i opremom teksta.

Izdvojeni članak

Najpoželjniji poslovi u 2013. godini

Menadžer na društvenim medijima i user interface dizajner namanje razumljivi roditeljima

Menadžer na društvenim medijima je jedno od najnovijih zanimanja na tržištu, stoga je jasno zbog čega roditelji nemaju pojma o čemu se zapravo ovdje radi. To je u anketi priznalo njih čak 61 posto, iako se zapravo radi o jednostavnom poslu upotrebne društvenih mreža poput Facebooka ili Twittera kako bi se komuniciralo s javnosti od strane kompanije za koju radite.

Posao koji je roditeljima najviše nejasan jest user interface dizajner. Čak 71 posto starije generacije ne zna što ta osoba točno radi, pa im je dovoljno reći da se radi o zaposleniku koji pomaže kod dizajniranja dijelova web stranica ili softverske aplikacije kako bi je ljudi zapravo mogli koristiti, kao što je primjerice pritisak gumba kako bi nešto mogli kupiti putem interneta.