Pretraga

Spotted stranice promijenile početnu ideju

A- A+

Popularne ‘spotted’ stranice koje su nedavno počele nicati na Facebooku s vremenom su evoluirale i proširile svoju djelatnost. Tako mnogi koriste ove stranice kao servis za samce, ali i kao plaforme koje funkcioniraju po principu izgubljeno – nađeno. Svejedno, ove stranice i dalje su izvor zabave, što dokazuju i brojne komične objave koje često skupe najviše lajkova.

Spotted Sveučilište u Zagrebu je u svega nekoliko mjeseci skupilo gotovo 20 tisuća lajkova, no komentari korisnika su promijenili početnu ideju ovakvih stranica. Surfajući raznim ‘spotted’ stranicama danas ćete pronaći oglase za samce koji traže srodnu dušu, razne parodije na ideju samih stranica te svojevrsni servis za izgubljene i pronađene predmete.

Najpopularnija je i dalje stranica Sveučilišta u Zagrebu

Ideja ‘spotted’ stranica, koje su napravljene po uzoru na inozemne ‘spotted’ stranice jest da kad student ili studentica na faksu ili u knjižnici doživi zaljubljenost na prvi pogled, da objavi anonimni oglas te da mu se prepoznata osoba javi.
Međutim ‘spotted’ danas znači puno više, a i tip stranice nije se ograničio samo na sveučilišta i knjižnice.

Iako u Hrvatskoj vodeću posjećenost ima ‘Spotted: Sveučilište u Zagrebu’ s gotovo 20 tisuća lajkova, počele su nicati neobične stranice istog tipa.
‘Spotted’ stanice vlaka, tramvaja ili pak poznate zagrebačke Tkalčićeve ulice skupile su niz lajkova, a mnogi objavljaju svoje oglase i tamo. Prvotna studentska populacija se proširila i na druge skupine, što dokazuje i činjenica da i svaka veća škola ima svoju stranicu.

Izgubljeno – nađeno, parodije i servis za samce

Neobično zamišljene stranice i dalje se razvijaju, a mnogi ih koriste na neki drugi način. Više nije samo ideja da osobe objave opis nekoga koga su sreli u prolazu, već su mnogi počeli pisati oglase o tome kakvu osobu traže te kako su raspoloženi za druženje. Na mnogim stranicama ‘spotted’ je postao servis za samce, ali i neka vrsta oglasnika za izgubljeno – nađeno.

Tako su ljudi prepoznali popularnost grupa i prilikom izgubljenog novčanika ili drugog predmeta, objavili oglas na ‘spotted’ stranici koja odgovara lokaciji na kojoj su izgubili predmet.
Osim sistema oglasa, studenti su se odlučili našaliti s ovom idejom. Neki su bili toliko marljivi pa su i rukom nacrtali crtež osobe koju su sreli, što je naravno bila parodija na sve ostale oglase.