Pretraga

Igračka koju je dizajnirala 11-godišnja Hrvatica se pojavila u ‘Uvodu u anatomiju’

A- A+

Već 12 godina trgovački lanac IKEA provodi kampanju ‘Plišane igračke za obrazovanje’. Prodajom plišanih igračaka jedan se euro, donira UNICEF-u i organizaciji Save the Children koje najugroženijim skupinama djece pomažu ostvariti pravo na obrazovanje. Od prošle godine igračke dizajniraju djeca, a igračka koju je prošle godine dizajnirala 11-godišnja Zagrepčanka Karla Reljić,  pojavila se pred nekoliko dana u epizodi popularne serije ‘Uvod u anatomiju’.

Gray’s Anatomy/Screenshot

U sklopu humanitarne kampanje ‘Plišane igračke za obrazovanje’ prošle je godine održano natjecanje u crtanju igračke iz snova, u koje su bila uključena djeca članova IKEA Family programa. 11-godišnja Karla Reljić iz Zagreba tako je nacrtala jednooko plavo čudovište, izabrano među deset onih koje je IKEA potom izradila kao dio svoje specijalne kolekcije.

U natječaju je tada sudjelovalo više od deset tisuća natjecatelja iz svih krajeva svijeta, a odluku o deset najboljih donio je tim dizajnera specijaliziranih za dječje igračke.

Karlin crtež ‘Jednooko plavo čudovište’, u vidu igračke se počeo prodavati u dućanima IKEA-e u studenom, a pojavivši se u megapopularnoj seriji ‘Uvod u anatomiju’, osnovka Karla je dobila još jedno zbilja laskavo priznanje.

Izdvojeni članak

U IKEA dućanima počela prodaja igračke koju je dizajnirala 11-godišnja Hrvatica

Na dječjem odjelu ove bolnice dr. Karev (J. Chambers) i dr. Avery (J. Williams) vode ozbiljne razgovore, a u pozadini se pojavljuje igračka naše mlade ‘dizajnerice’. Radi se o 14. epizodi posljednje, 12. sezone serije, koja bila emitirana 17. ožujka. Možemo slobodno tvrditi kako se radi o velikom uspjehu, pošto se serija emitira diljem svijeta, a svaki od nastavaka pogleda i više desetaka milijuna ljudi.

Karlino plišano čudovište svoju je misiju pomaganja djeci ispunilo čak tri puta – novac od njegove prodaje omogućit će zakinutoj djeci bolje uvjete školovanja; svakodnevno uveseljava i krasi domove djece i potiče ih da razvijaju svoju maštu; a stečenu filmsku slavu koristit će kao ambasador dobre volje – šireći poruke o važnosti solidarnosti i obrazovanja, piše Poslovni.hr.