Novcem kojim je HZZ platio spot s Lanom u SOR su se mogle uključiti 4 osobe

Na medijskoj i meti javnosti posljednjih se nekoliko tjedana našao HZZ. Razlog – najprije su najavili kako ukidaju dio mjera aktivne politike zapošljavanja, pa su konfuziju pokušali ispraviti novim priopćenjem u kojem su naveli kako ih ipak ne ukidaju, već privremeno obustavljaju. Kako bi popravili lošu sliku o sebi i dodatno naglasili da Zavod nije samo ‘Evidencija nezaposlenih osoba’, odlučili su snimiti promotivni spot u kojemu se pojavljuje pjevačica Lana Jurčević, a koji je koštao vrtoglavih 183.000 kuna.

Screenshot: You Tube

Koliko ste puta čuli da je netko rekao, ili ste i sami takvog mišljenja, da bi se Hrvatski zavod za zapošljavanje trebao preimenovati u ‘Evidenciju nezaposlenih osoba’, jer ionako nema drugu ulogu? Ti ‘nadimci’ došli su očito i do samog HZZ-a, pa su odlučili snimiti spot u kojemu su pokušali promovirati usluge koje nude.

Glavna zvijezda promotivnog spota je Lana Jurčević, koja je ponosna na svoj doprinos.

– Veeeelika mi je čast da sam dio projekta Hrvatskog zavoda za zapošljavanje koji potiče mlade na zapošljavanje, uz podršku Ministarstva turizma i Turističke zajednice RH. Zato svi mladi koji žele i trebaju posao, informirajte se u Zavodu, pogotovo sada dok traje turistička sezona. Ima puno zanimljivih stvari. Možda i Vi pronađete svoj posao iz snova, NEK VAM ZA TO BUDE ‘KRIV’ ZAVOD, piše Lana na svom Instagram profilu, ne znajući kako se posao u turizmu traži tamo oko ožujka, travnja, a ne usred sezone te da sezonski poslovi nisu trajno rješenje opće nezaposlenosti.

Dodajmo i kako je Večernji list, a prenosi portal Poslovni.hr, objavio da je izrada ovog poluminutnog spota koštala vrtoglavih 183.000 kuna. Izračunali smo kako su se za taj novac u mjeru stručnog osposobljavanja za rad mogle uključiti četiri i pol osobe, na razdoblje od godine dana.

Odgovori