Osobe koje gledaju Prijatelje i Seinfelda na ispitu imaju bolje rezultate

DIRECTV na američkim je studentima napravio jedno zanimljivo istraživanje. Povezali su rezultate koje su kao učenici postigli na završnim (SAT) ispitima i serije koje vole gledati. Tako su došli do zaključka kako su bolje rezultate na tim ispitima postigli oni koji vole komične serije koje se emitiraju dulje vremena, poput Prijatelja i Seinfelda.

Screenshot: YouTube

Životne lekcije koje smo naučili gledajući Seinfelda

Je li moguće da uz gledanje vaše omiljene serije postajete pametniji? Da bi istražili na koji način gledanje serija utječe na inteligenciju (i inteligencija na način percepcije serije), DIRECTV analizirao je preference serija američkih studenata i bivših studenata i usporedio ih s rezultatima na završnim (SAT) ispitima.

Došli su do rezultata da u top deset najdražih serija te populacije spada dr. House, The Simpsons, Seinfeld, Game of Thrones, Arrested Development, Breaking Bad, Friends, Firefly, Dexter, South Park i Sherlock, većina kojih se je emitirala ili se još uvijek emitira na nekima od hrvatskih televizijskih kanala.

Kako je istraživanjem zaključeno, kultne serije koje se emitiraju duže godina poput Seinfelda i Prijatelja popularnije su među studentima čije su bivše škole u prosjeku postizale bolje rezultate na SAT završnim ispitima. South Park i The Simpsons, također su popularnim među takvim mladima. S druge strane, ljubitelji drama poput Game of Thronesa i Breaking Bada pohađali su škole koje su na SAT ispitima postizale lošiji rezultat od prosjeka. Istraživanjem je zaključeno kao 75 posto ljubitelja komičnih serija postiže iznadprosječne rezultate na SAT ispitima, dok svega 36 posto ljubitelja drama postiže tako dobar rezultat.

Ipak, ovo istraživanje valja uzeti s rezervom, jer nije korištena znanstvena metodologija. Istraživanje je provedeno na generaciji koja je maturirala 2014., a kombinirani su službeni rezultati SAT ispita studenata i njihove preference na Facebooku, točnije serije koje su ‘posviđali’ na toj mreži. Istraživanje je ograničeno na serije koje imaju na službenim stranicama minimalno 10 tisuća fanova i odjenu 8.8 ili višu na IMDB-u. Više o metodologiji i samim rezultatima istraživanja, pročitajte ovdje.

Odgovori