Pretraga

Reklamu ‘Moron’ za iritantne kino posjetitelje, mijenja nova – ‘Štucanje’

A- A+

Bonbonova reklama ‘Moron’, koja je prokazivala iritantne navike posjetitelja kino kompleksa Cinestar, više se neće prikazivati. Zamjenski HT-ov spot pod nazivom ‘Štucanje’, također tematizira nepodobnu zvonjavu mobitela za vrijeme filmske projekcije te je ništa manje interesantna. Pogledajte ju ispod teksta.

Screenshot: YouTube

Ako ste i jednom posjetili neku od filmskih projekcija kino kompleksa Cinestar u zadnje dvije godine, sigurno ste uočili Bonbonovu reklamu ‘Moron’. Ona naime ukazuje na to kako je iritantno kada vam u kinu zazvoni mobitel za vrijeme trajanja filma. Ništa manje interesantna HT-ova reklama ‘Štucanje’, zamijenit će ‘Morona’, koji je bio izvrsno prihvaćen kod publike.

No kako se i najbolji reklamni uradci, izližu nakon dužeg stalnog prikazivanja, spomenuti teleoperater se odlučio za promjenu.

Novi propagandni spot, urađen je uz još više truda, budući da sadrži animirane likove, a poruka je jednako slikovita i zanimljiva.

Pogledajte reklamu ‘Štucanje’.