#NOMAKEUP trend osim stranih, prihvatile i domaće zvijezde

Poznata pjevačica pokrenula je trend fotografiranja bez šminka i dijeljenja takvih fotografija na društvenim mrežama uz korištenje hashtagova #nomakeup i #makeupfree. Nakon Alicie Keys trend su prihvatile brojne pripadnice glumačke, pjevačke i modne elite, a ubrzo se proširio i domaćom zvjezdanom scenom.

Pinterest

Alicia Keys je pokrenula novi trend u zvjezdanom svijetu, kada se u svibnju ove godine na naslovnici svog novog albuma pojavila u potpunosti bez šminke. Pjevačica je izjavila kako se nadala da će time pokrenuti revoluciju, jer ne može paziti kako izgleda svaki put kada izađe na ulicu. No, njezina kampanja nije isprava doživjela brojne pobornike. Prekretnica je bila na dodjeli VMA nagrada u rujnu, gdje je pjevačica došla bez šminke, taj je potez inspirirao žene diljem svijeta da se pridruže ovom izazovu i pokažu svoju prirodnu ljepotu, a prihvatile su ga i slavne osobe, prenosi MagMe.

Ovaj make-up trend bit će popularan kroz čitavu 2016.!

Trend koji je pokrenula poznata pjevačica ostale slavne osobe ne slijede slijepo, ali su dale podršku objavom selfija na društvenim mrežama uz hashtagove #nomakeup i #makeupfree. Gwyneth Paltrow, Cameron Diaz, Eva Longoria, Kim Kardashian, samo su neka od poznatih imena koja su se pridružila trendu fotografiranja bez šminke na svjetskoj sceni, a na domaćoj su to Nataša Janjić, Antonija Blaće, Doris Pinčić, Nina Badrić i mnoge druge. 

Iako se trenutačno Alicia Keys u javnosti pojavljuje bez šminke, pjevačica kaže kako se ne planira u potpunosti odreći dekorativne kozmetike, niti se protivi make-upu. Keys je naišla na brojne kritike i negativne komentare. Mnogi je prozivaju napominjući kako je slavnima jednostavno izgledati dobro uz skupe preparate za njegu kože koju si pak prosječne žene ne mogu priuštiti. 

Ovaj naizgled pozitivan trend, nije čini se, uspio postići da se žene riješe konstantnog pritiska da dobro izgledaju, sudeći prema istraživanju iz Singapura. U toj azijskoj državi prosječna žena na dekorativnu kozmetiku, odnosno šminku, troši 200$ ili manje, dok na razne tretmane održavanja kože svježom i preparativnu kozmetiku potroši i do 500$. 

Istraživanje koje je DailyMail proveo na tri tisuće žena pokazalo je kako je većini žena stresnije ići na posao bez šminke, nego imati javni nastup ili pak ići na prvi spoj. Teško je procijeniti pomažu li ovakve inicijative ženama da se osjećaju ugodnije u svojoj koži, ili se radi samo o dobrom marketinškom triku koji koristi poznatima da postanu još poznatiji.

Odgovori