Zagrebački MIOC napravio novi kurikulum kroz projekt Matematika između realnog i virtualnog

U suradnji s XII. gimnazijom iz Zagreba, gimnazijom Matije Antuna Reljkovića iz Vinkovaca i gimnazijom Josipa Slavenskog Čakovec, zagrebačka XV. gimnazija napravila je novi novi kurikulum fakultativne nastave Matematike koja se razvijala u sklopu nedavno predstavljenog projekta ‘Matematika između realnog i virtualnog’. Vježbenice koje pristupaju Matematici na drugačiji pristup, bit će uskoro dostupne gimnazijama diljem Hrvatske. 

Na prijemnom u MIOC-u tek svaki deseti učenik ispit riješio sa 100 posto

Glavni cilj projekta bio je osuvremeniti pristup poučavanju matematike novim kurikulumom za fakultativnu nastavu te razviti kapacitete za njegovu provedbu. Na cjelokupnom projektu realiziranom uz potporu Europske unije iz Europskog socijalnog fonda i Operativnog programa Razvoj ljudskih potencijala, radilo je 30 nastavnika Matematike, Fizike i Informatike te školski pedagozi i psiholozi koji su u godini dana izradili kurikulum fakultativne nastave matematike, četiri vježbenice i priručnik za nastavnike. 

Ukupno je objavljeno 70 materijala koji su već podijeljeni profesorima matematike u zagrebačkim gimnazijama, a uskoro će na internetskoj stranici XV. gimnazije sve škole u Hrvatskoj moći pristupiti materijalima te ih koristiti u fakultativnoj, ali i u redovnoj nastavi matematike.

Vježbenice čije su urednice profesorice Sanja Antoliš, Aneta Copić i Eva Špalj, podijeljene su po temama pa tako prve dvije teme obrađuju na suvremeni, drugačiji način gradivo redovne nastave matematike – Geometrija 1 i 2 te Funkcije 1 i 2. Teme iz druge dvije vježbenice – Matrice i vektori, modeliranje, statistika i vjerojatnost te Financijska matematika, teorija grafova i optimizacija su većim dijelom za mnoge gimnazijalce novi sadržaji.  

Ukupan iznos projekta je 1.016.019 kuna.

Odgovori