Sami pripremite ove jednostavne, brze i ukusne obroke za veliki odmor

Većina učenika za veliki odmor otrči na brzinu do pekare, pa putem od pekare do škole na brzinu pojede dosadni sendvič od parizera, pizzu koja je stara već sedam dana i isto toliko puta podgrijavana ili burek, protiv kojega zaista nemamo ništa. Ali, super je ideja i da sami pripremite užinu dan prije, a mi vam donosimo neke ideje i detaljna uputstva za pripremu.

Foto: Recipetineats.com

Odabrali smo jednostavna, jeftina i brza, ali hranjiva jela. Osim što ćete malo-pomalo učiti kuhati uz ovako jednostavne recepte, garantiramo da ćete ostati siti do zadnjeg sata i nećete muku mučiti s glasnim kruljenjem želuca. Evo što mi predlažemo da prigrizete za veliki odmor.

Foto: Dana Gallagher/Realsimple.com

1. Sendvič s pršutom i pečenom paprikom

Za ovo jelo bit će vam potrebno: Jedna lizika, dvije žlice senfa, nekoliko šnita tanko rezanog pršuta (može i neka druga salama), nekoliko kriški tvrdog sira, svježa crvena paprika.

Postupak: Papriku dobro omotajte u aluminijsku foliju te ju na plinski štednjak stavite direktno na najslabiji plamen. Metalnim kuhinjskim hvataljkama okrećite svakih 4-5 minuta, sve dok nije pečena, nakon 20-ak minuta. Ako ste lijeni za ovaj kratki postupak, možete kupiti staklenku konzerviranih pečenih paprika. Nakon toga, prerežite pecivo i premažite ga senfom, a ostale sastojke posložite u pecivo, redoslijedom koji želite, i imate drugačiji sendvič od onih koje ste do sada jeli pod odmorom.

Foto: Cscassets.com

Finalistica showa '3,2,1 kuhaj' ponudila par jednostavnih i zdravih recepta za svačiji džep

2. Košarice sa sirom

Za ovo jelo bit će vam potrebno:
Pola pakiranja lisnatog tijesta, 1 ili 2 jaja (ovisi o broju košarica koje želite dobiti), pola šalice vrhnja, pola šalice tvrdog, ribanog sira, žličica bosiljka i žličica luka vlasca (možete zamijeniti žličicom timijana i ružmarina), sol i papar.

Postupak:
Lisnato tijesto razvaljajte na debljinu koju želite, i izrežite na kvadratiće (broj ovisi o broju udubina na vašoj tepsiji za muffine) te tijesto stavite u tepsiju za muffine i izbodite vilicom da se ne ‘napuhne’ previše. Umutite jaje, vrhnje i ribani sir, te smjesi dodajte začine. Smjesu zatim ulijte u kalupe s tjesteninom, te pecite u prethodno zagrijanoj pećnici na 200 stupnjeva, 15-ak minuta.

Foto: Recipetineats.com

3. Rolice sa sirom i šunkom

Za ovo jelo bit će vam potrebno: 6 krišaka tost kruha, 6 krišaka sira za tost ili nekog drugog masnijeg sira, 6 krišaka šunke, jedno jaje, malo mlijeka, sol i papar.

Postupak: Svaku krišku kruha razvaljajte tanko valjkom za tijesto. Na rub kriške stavite sir i šunku kao što je prikazano na slici, te zarolajte tost. Rubove pričvrstite čačkalicom i umočite u jaje razmućeno s malo mlijeka. Prepržite rolice na maslacu u tavi. Ovo jelo možete pripremiti i dan prije, pa drug dan u mikrovalnoj zagrijati rolice da se sir otopi.

Foto: Thibeaultstable.com

Najbolja hrana za mozak i učenje

4. Slani muffini

Za ovo jelo bit će vam potrebno: 50 g ribanog masnog sira, 4 kriške slanine (sitno isjeckane), 170 g brašna, 1 žličica senfa, 1 žličica praška za pecivo, 2 jaja, 50 g otopljenog maslaca, 200 ml mlijeka, pola žličice soli, papar, sjeckani peršin.

Postupak: Slaninu prepržite, te ocijedite višak masnoće na papirnati ubrus. Izmiješajte jaja, mlijeko i otopljeni maslac. Dodajte sve ostale sastojke te ih izmiješajte. Smjesu potom ulijte u nauljeni kalup za muffine i pecite u prethodno zagrijanoj pećnici na 180 stupnjeva, 25-30 minuta.

Odgovori