Visoka škola tržišnih komunikacija AGORA

O nama Upisi Predavači Stipendije Dodiplomski studiji menadžmenta Dodiplomski studiji dizajna Diplomski studij Mobilnost studenata i nastavnika Zapošljavanje Facebook Kontakt Fotogalerija

O nama

Konačno oblikovanje “agora-koncepta” nastaje 2003. godine osnutkom Visoke škole tržišnih komunikacija Agora, s pravom javnosti.

Ustrojavaju se i pokreću stručni studiji:

menadžmenta tržišnih komunikacija po akreditaciji Werbe Akademie am Wifi Wien i međunarodne organizacije oglašivača IAA USA, dizajna tržišnih komunikacija te diplomskog specijalističkog stručnog studija
kreativnog upravljanja tržišnim komunikacijama
.

Zašto postati Agorin student?

Postanite dio branše u ekspanziji.
O statusu tržišnih komunikacija uvjerljivo govori podatak da im godišnje tržište dostiže milijardu dolara. Studij na Agori pruža konkretna znanja za tržište rada. Kada pogledate oglase za posao vidjet ćete da su usko specijalizirani: menadžer prodaje, menadžer marketinga, account manager, copywriter, art director, grafički dizajner, web dizajner, videoproducent.

Mi Vas osposobljavamo upravo za takva radna mjesta.

Provjerite više informacija o upisima na sljedećem linku.

AGORIN nastavnički tim je sastavljen od istaknutih hrvatskih znanstvenika i stručnjaka te od gostujućih nastavnika iz Austrije, Njemačke, Engleske, Irske, Wallesa, Španjolske, Portugala i Francuske.

Angažiranjem većeg broja stručnjaka iz agencijske ili gospodarske prakse postignuta je njihova puna opredijeljenost preuzetim nastavnim obvezama i radu sa studentima u omjeru 1 prema 3 – na jednog nastavnika dolaze tri studenta.

Popis predavača:

Prof. dr. sc. Branko BOŠNJAK, Pula

Prof. dr. sc. Sava BOGDANOVIĆ, Zagreb

Prof. dr. sc. Klaus NORTH, Wiesbaden

Prof. dr. sc. Hartmut F. BINNER, Hannover

Prof. dr. sc. Francisco Javier PEREZ-LATRE, Pamplona

Prof. dr. sc. Josip MULLER, Zageb

Prof. dr. sc. Goroslav KELLER, Zagreb

Prof. dr. sc. Robert PERČEVIĆ, Zagreb

Prof. dr. sc. Marin MILKOVIĆ, Varaždin

Prof. dr. sc. Aleksandar BOGDANIĆ, Banja Luka

Prof. Ivan DOROGHY, Zagreb
Dr. sc. Anton BUM, gost.prof., Wien

Dr. sc. Gabriele STANEK, gost.prof., Wien

Dr. sc. Damir NOVOTNY, višipredavač, Zagreb

Ludwig BAUER, gost.prof., Zagreb

Boris LJUBIČIĆ, gost.prof., Zagreb

Slobodan PRESEČKI, gost.pred., Zagreb

Mr. sc. Michael GLAZER, gost.doc., Delawere, USA

Mr. sc. Stephan BECK, gost.doc., Stuttgart

Mr. sc. Nenad BOGDANOVIĆ, višipredavač, Zagreb

Tomislav HUIĆ, višipredavač, Zagreb

Mr. sc. Zorislav KALEB, višipredavač, Zagreb

Mr. sc. Branka HLEVNJAK, višipredavač, Zagreb

Dalibor MATANIĆ, višipredavač, Zagreb

Mr. sc. Dina TOMŠIĆ, predavač, Zagreb

Mr. sc. Dean KOVAČ, predavač, Zagreb

Mr. sc. Dražen RAJKOVIĆ, predavač, Zagreb

Mr. sc. Christian SPATH, gost.pred., Wien

Mr. sc. Mario PERIĆ, predavač, Zagreb

Siniša BOGDANOVIĆ, predavač, Zagreb

Mr. art. David LUŠIČIĆ, predavač, Rijeka

Petra KUŠNEC, predavač, Zagreb

Goran BOŽIĆ, predavač, Zagreb

Josip VRANČIĆ predavač, Zagreb

Damir MATKOVIĆ, predavač, Zagreb

Mario PERIŠA, predavač, Zagreb

Željko JELIĆ, predavač, Zagreb

Dren ŽEKIĆ, predavač, Zagreb

Osvoji stipendiju! Visoka škola Agora nudi stipendije na stručnom studiju Menadžmenta tržišnih komunikacija!

Studij menadžmenta tržišnih komunikacija je prema praksi orijentirana
visokoškolska izobrazba za menadžere tržišnih komunikacija. U globalnom
svijetu koji je postao komunikacijska mreža s bezbrojnim čvorovima,
tračnicama i isprepletenostima traži se generalizam – sposobnost za
mišljenje koje povezuje, umrežava i objedinjuje i iz kojega tek onda dolaze
nova kreativna rješenja i ideje. Obrazovanje komunikacijskih generalista
jedan je od ciljeva studija MTK.

No, i dalje će postojati preferencije, sklonosti i izražaji talenta koje želimo
poticati što vodi do stjecanja specijalizacije na parcijalnim područjima tržišnih komunikacij.

Uobičajena klasična definicija grafičkog dizajna danas je preuska da
bi obuhvatila sve ono sto jedan suvremeni dizajnerski studijski program
tržišnih komunikacija
obuhvaća.

On danas uključuje cijeli repertoar
znanja i vještina kako bi se kvalificirano ovladalo složenim procesom
oblikovanja cijelih sustava tržišnih komunikacija bez obzira na medij koji
se korist.

Kreativno upravljanje tržišnom komunikacijom, u njezinoj sveobuhvat
nosti, jest spoj stručnog promišljanja i kreativnosti uz uporabu „soft “
menadžerskih alata i tehnika, ICT i softvera koji utjelovljuju nove dimen
zije zvuka, pokreta, vremena i virtualnoga prostora u cjelini.

Kreativni
direktori tržišnih komunikacija naučit će upravljati vlastitom karijerom
kao svojevrsnim „portfeljom “ kojega angažiraju u pojedinačnim, autorskim
radovima ili timskim projektima u domaćem ili međunarodnom okruženju
s izrazito promjenjivim kulturnim, tehničkim i poslovnim zahtjevima u
kojemu je obrazovanje i učenje u funkciji osobnoga „životnoga dizajna”
– ključna vještina.

Od samih početaka djelovanja i rada Visoka škoa AGORA ustraje na mobilnosti studenata I nastavnika u naciobnalnom I europskom prostoru. Tako su realizirane dvije tromjesečne studijske mobilnosti studenata studija menadžmenta u Beču, studentska razmjena po osam studenta na relaciji Zagreb – Mannheim uz najavu cijele serije razmjena studenata unutar EDCOM-a.

Petnaestak stranih profesora već deset godina izvodi nastavu u Zagrebu dok je pet Agorinih nastavnika boravilo na vise tjednih boravaka u vise europskih visokih učilišta.

Diplomanti dodiplomskih studija I specijalističkog stručnog studija KUTK zapošljivi su po osnovi svojih kompetencija tržišnoga komunikacijskoga «generalizma» u branši tržišnih komunikacija ali i po osnovi svoje specijalizacije temeljene na poduzetničkoj izobrazbi kao pokretači i vlasnici specijaliziranih agencija/poduzeća za tržišne komunikacije. Ono čime smo posebno ponosni jest da praktički nema nezaposlenih Agorinih diplomanata.

Provjeri što ima novoga ili imaš li kojeg prijatelja na facebook stranici Visoke škole Agore.

Visoka škola tržišnih komunikacija AGORA

Trnjanska cesta 114,
10 000 Zagreb

Studentska referada:

tel. +385 (1) 222 5 700;

fax. +385 (1) 615 7 615

e-mail: tajnistvo@vsa.hr

web: www.vsa.hr

Ocjene Glasova: 5 Ocjena: 3.76
Kvaliteta nastave -
Opremljenost učionica -
Knjižnica -
Izvannastavne aktivnosti -
Dostupnost interneta -
Prostori za druženje -
Mogućnosti zapošljavanja -
Preporuka upisa -

Pregled ocjena za prijašanje akademske godine

2013/2014 Glasova: 5 Ocjena: 3.76

Odgovori