Kreće novi ciklus ‘Ideje godine’, jedinog business plan natjecanja za srednjoškolce: traže se učenici s dobrim idejama i projektima!

Vodeći portal za učenike i studente, Srednja.hr, u suradnji s partnerima – Visokim učilištem Algebra i Visokim učilištem Effectus, pokreće novi, treći ciklus ‘Ideje godine’, prvog i još uvijek jedinog business plan natjecanja za učenice i učenike srednjih škola.

Treću godinu za redom vodeći portal za učenike i studente, Srednja.hr pokreće jedino business plan natjecanje ,za učenike srednjih škola – ‘Ideju godine’. U suradnji s partnerima – Visokim učilištem Algebra i Visokim učilištem Effectus i ove godine tražimo učenike i učenice s dobrim idejama i projektima!

Kao i tijekom protekla dva natjecanja, 2012./2013. i 2013./2014., organizatori natjecanja ponovno žele potaknuti učenike srednjih škola da se na natjecanje prijave sa svojim idejama i razrađenim projektima. Pritom će im na raspolaganju u konačnoj fazi natjecanja biti članovi žirija koji će im pomoći kako s poslovne (u pisanju i razradi poslovnog plana), tako i s tehnološke strane (projekti moraju uključivati primjenu informatičkih i i komunikacijskih tehnologija), dok će timovima pomagati i njihovi mentori-nastavnici.

Dodatna će pažnja ove godine biti posvećena analizi konkurencije i stvaranju poslovno održivih projekata jer je tijekom ranijih natjecanja primijećeno kako je upravo ovdje učenicima potrebna najveća pomoć.

Treća Ideja godine traži mlade kreativce koje će nagraditi putem u inozemstvo - dosadašnji pobjednici objasnili zašto se prijaviti

Prvo i jedino business plan natjecanje za srednjoškolce

‘Idejom godine’ organizatori natjecanja žele potaknuti srednjoškolce da se kreativno izraze i da svoje ideje uobliče u održive poslovne planove te da razmisle o tome kako mogu koristiti nove tehnologije, poput primjene ICT rješenja, u realizaciji svojih projekata. Prethodna dva izdanja ‘Ideje godine’ privukla su više od 120 učenika srednjih škola koji su se na natjecanje prijavili kroz 50 timova, a pobjednički su timovi bili nagrađeni atraktivnim studijskim putovanjima – primjerice, pobjednici ovogodišnjeg natjecanja posjetili su sjedište tvrtke Google u Dublinu. S obzirom na prošlogodišnji trend, kada je broj prijavljenih natjecatelja u prvoj fazi porastao za gotovo tri puta, organizatori se i ove godine nadaju sličnom trendu.

– Kao jedini busines plan contest za srednjoškolce želimo da Ideja godine postane spona između srednjoškolaca i tržišta. Natjecanje koje će pokazati da srednjoškolci imaju dovoljno potencijala u svojim idejama koje bi se mogle pretvoriti u prave projekte, a isto tako poručiti tvrtkama da mogu ulagati u inovacije učenika, a ne da čekaju završetak njihovog obrazovanja za to. Učenicima poručujemo da se bez straha prijave u Ideju godine jer je jedan od ciljeva projekta razbijanje strahova i prvih prepreka svakoga tko ima kvalitetnu ideju, izjavio je osnivač portala srednja.hr, Marko Matijević.

[IDEJA GODINE] Kreće treća godina jedinstvenog natjecanja za srednjoškolce

Do kad traju prijave

U svrhu promocije ‘Ideje godine’, organizatori natjecanja – Srednja.hr, Visoko učilište Algebra i Visoko učilište Effectus – zaputit će se u narednim tjednima (od 15. do 30. studenog) na road show po srednjim školama u Zagrebu, Splitu i Varaždinu, što su gradovi i regije čiji su učenici dosad pokazivali najviše interesa za sudjelovanjem, ali to, naravno, ne znači da se na natjecanje ne mogu prijaviti učenici bilo koje druge srednje škole. Učenici će tijekom road showa imati priliku razgovarati sa studentima spomenutih visokih učilišta – dakle, pojedincima koji već imaju iskustva u području ekonomije i poslovanja ili pak računarstva – što će ih dodatno motivirati i usmjeriti kada budu razmišljali o svojim projektima i prijavljivali ih na natjecanje.

Zainteresirani timovi moraju se prijaviti do 20. prosinca 2014. Nakon što stručni timovi analiziraju pristigle prijave, timovi će morati predati svoje dovršene projekte do 23. siječnja 2015. Finalisti će biti objavljeni 31. siječnja 2015. a pobjednici će biti poznati nakon finalnog natjecanja i predstavljanja svih projekata 13. veljače 2015. Više informacija o cijelom natjecanju i postupku prijave zainteresirani učenici i njihovi nastavnici-mentori mogu pronaći na linku.

Intervju s prošlogodišnjim pobjednicama: Evo što im je pružila Ideja godine

‘Ideja godine’ neizostavno je mjesto susreta i takmičenja

– Izuzetno smo zadovoljni dosadašnjim sudjelovanjem u ranijim izdanjima ‘Ideje godine’. Vidjeli smo mnogo dobrih projekata, učenici su imali zaista dobrih, kreativnih ideja. Ponovnim uključivanjem u ‘Ideju godine’ kao partner želimo nastaviti naglašavati važnost primjene tehnologije u poslovanju, a naročito u fazama kada se ideja ili posao tek razvijaju i pokreću, ali istovremeno želimo promovirati i atraktivnost računarskih studija i cijelog informatičkog sektora koji mladima nudi brojne prilike za profesionalni razvoj i karijeru. Budući da digitalne vještine danas smatramo apsolutno nužnima za gotovo bilo koju vrstu posla, očekujemo od natjecatelja u ovogodišnjem izdanju ‘Ideje godine’ da ih učinkovito primijene i da promisle kako uz primjenu tehnologije mogu lakše i bolje realizirati svoju ideju ili pokrenuti posao. Sve su to teme s kojima će se mnogi od njih susresti već čim napuste školske klupe, rekao je Hrvoje Balen, predsjednik Upravnog vijeća Visokog učilišta Algebra.

Kako ističe dekanica Visoke šole za financije i pravo dr.sc. Mira Lenardić, treća godina za redom realizacije projekta ‘Ideja godine’ postaje nezaobilazno mjesto susreta i takmičenja srednjoškolaca u prezentiranju zanimljivih projekata.

– Ta prilika znači imati sposobnost da se znanje poveže s originalnom i kreativnom idejom i pretoči u inovativni projekt koji će činiti spoj poslovnog i tehnološkog rješenja. Upravo takvu sposobnost danas treba razvijati kod mladih, kako bi ulaskom u svijet rada imali adekvatne sposobnosti i optimalne radne učinke. Visoko učilište Effectus – Visoka škola za financije i pravo i ove godine s posebnim zadovoljstvom i očekivanjima sudjeluje kao partner u ovom projektu. Biti partner znači da želimo i možemo pomoći mladim natjecateljima da osmisle poslovne planove za svoje inovativne poslovne projekte. Na taj način nastojimo doprijeti do svijesti mladih da shvate koliko je obrazovanje važno za njihovu budućnost. Sigurna sam da će znanja i praktična rješenja koja se ovdje primjenjuju proširiti njihove horizonte te ih tako približiti realnom životu, izjavila je dekanica Lenardić.

Odgovori