Pretraga

Hrvatski studenti potukli konkurenciju na regionalnom L’Orealovom natjecanju

A- A+

Sada već davne 1993. L’Oreal je pokrenuo jedno od najvećih studentskih natjecanja u svijetu, L’Oreal Brandstorm. Cilj natjecanja je pronaći i privući inovativne i talentirane mlade ljude, a upravo je tim fakulteta RIT Croatia odnio pobjedu u kategoriji ‘tehnološki izazov’ na regionalnoj razini ovog natjecanja u Beogradu, koje je okupilo velik broj timova iz Hrvatske i Srbije. Tim ‘GrooMe’ tako će predstavljati Hrvatsku na natjecanju zemalja istočne Europe 17. svibnja ove godine, kada će među timovima iz 16 zemalja pokušati izboriti sudjelovanje za svjetsko finale u Parizu.

Pobjednički tim ‘GrooMe’ s fakulteta RIT Croatia

Ove, 2017. godine Brandstormov izazov bila je L’Oreal Paris Men Expert, linija kozmetike za muškarce, a u skladu s misijom samog brenda – omogućiti bolju njegu i odgovoriti na složene potrebe muške kože – misija je studenata unaprijediti mušku njegu inovacijom koja će promijeniti njihove životne navike.

Izdvojeni članak

L’Oreal organizira studentsko natjecanje u kojem najbolji dobiva 10.000 eura

To je pošlo ta rukom timu studenata ‘GrooMe‘ s fakulteta Rochester Institute of Technology (RIT Croatia). Oni su pobijedili u kategoriji tehnološki izazov, a njihova ideja je proizašla iz izuzetne popularnosti nošenja brada među milenijalcima posljednjih godina te velikog potencijala tržišta preparata za bradu. 

Domagoj Hruškar, Martin Kajtazi i Jakov Fauković, članovi tima, kroz svoj projekt omogućili bi svim mladim muškarcima da kroz interaktivan i zanimljiv proces svakog puta uspješno oblikuju svoju bradu, uz edukaciju kako kvalitetno održavati bradu specijaliziranom linijom proizvoda isključivo za bradu. Članovi tima ističu kako ih je spojila zajednička zainteresiranost za marketing i prodaju, kao i želja za stalnim obrazovanjem i napredovanjem u karijeri. 

U kategoriji brand izazov najbolji među brojnim izvrsnim timovima bio je i srpski tim ‘Stylistico’ studenata Ekonomskog fakulteta Univerziteta u Nišu, pobijedivši konkurenciju idejom razvijanja nove linije proizvoda muške kozmetike – LevelUp. 

U lipnju, na svjetskom Brandstorm finalu, L’Oréal će u Parizu održati svoj prvi sajam inovacija gdje će regionalni finalisti, po uzoru na prave sajmove novih tehnologija i proizvoda, imati priliku predstaviti svoje projekte i inovativne ideje žiriju sastavljenom od L’Oréalovih brand stručnjaka i menadžera, kao i brojnim specijaliziranim novinarima. Pobjedničke timove iz obje natjecateljske kategorije očekuje novčana nagrada u iznosu od 10.000 eura. Pored ove nagrade, ovogodišnji Brandstorm dodjeljuje i CSR trofej, nagradu u iznosu od 5.000 eura, za projekt koji prikaže najveći društveno-odgovorni potencijal. Osim nagrada za pobjednike, svi sudionici Brandstorm-a imaju priliku postati i dio tima kompanije L’Oréal.