Pohvalno: Studentice psihologije uveseljavaju djecu oboljelu od malignih bolesti

Svakoga utorka u pet popodne, mali pacijenti onkologije u Klaićevoj bolnici imaju priliku slušati priče iskusnih teta pričopričalica, mladih psihologinja koje treću godinu za redom provode projekt ‘Ispričat ću ti priču’. 

Volonterke projekta Ispričat ću ti priču

Volonterski projekt pod okriljem pedijatrijskog psiho-onkološkog centra
vode šest studentica psihologije i diplomiranih psihologinja pod
vodstvom specijalistice kliničke psihologije, Marte Benko. Jednom tjedno studentice posjećuju pacijente hemato-onkološkog odjela u Klaićevoj bolnici i za njih izvode predstave, pripremljene prema tekstovima poznatih stranih, ali i hrvatskih književnika.

Priča djeci pomaže suočiti se s problemom

Cilj je projekta, navode volonterke, terapijski rad s djecom oboljelom od malignih bolesti predškolske i rane osnovnoškolske dobi koji se ostvaruje kroz pričanje i uprizoravanje priča za djecu i njihove roditelje. Priče, kažu, imaju iscjeliteljski potencijal, a namjera je poboljšati kvalitetu života kronično bolesnog djeteta. Pričanje priča jedna je od strategija koja djetetu pomaže suočiti se s problemom.

predstava Maca Papučarica

Šest mladih volonterki, Mirna Čagalj, Lucija Čoga, Antonia Ćosić,
Ivana Glavaš, Katarina Lončarić i Ana Mužak
, svoj su projekt predstavile
na 20. Godišnjoj konferenciji psihologa u Dubrovniku, na Tjednu
psihologije posljednje tri godine, na 2.Hrvatskom kongresu
psiho-onkologije u Osijeku i drugim strukovnim konferencijama.

Djeca
su voljna sudjelovati u predstavama, a često im se priključe i
roditelji koji se s oduševljenjem prisjećaju priča iz svojega
djetinjstva. Roditelji im se često javljaju s pozitivnim povratnim
informacijama, a najviše ih je, kažu, dirnula poruka jednog oca koji im
je zahvalio što su njegovu djetetu ‘barem nakratko vratili djetinjstvo’.

U
sklopu projekta, pokrenut je Youtube kanal na kojemu djeca mogu pronaći
snimljene priče, a otvorena je i Facebook stranica koja se redovito
puni sadržajem kako bi djeca i drugim danima mogla pristupiti
fotografijama i snimkama priča koje su slušali na odjelu.

Odgovori