Briljantan uspjeh Miočanke Hane na maturi: Nagrada Soljačić izmaknula joj zbog samo jedne greškice na Fizici

Među najbolje ovogodišnje maturante svojim se uspjehom na državnoj maturi smjestila Hana Ivandić, učenica prirodoslovno-matematičkog usmjerenja XV. gimnazije Zagreb. Hana je titulu najmaturantice ‘zaradila’ zahvaljujući 100-postotnoj riješenosti više razine Matematike, a koliko je izvrsna dokazuje i činjenica da je zbog samo jedne greškice na Fizici ostala je bez Nagrade Soljačić.

Hana Ivandić na dodjeli nagrade u MZO-u| foto: srednja.hr

Miočanka Hana kaže kao ju je na učenje i postizanje dobrih rezultata u školi obično motivirala želja za uspjehom i zadovoljstvo nakon dobro napisanog ispita. Upravo to bio joj je i motiv da odlično ‘odradi’ državnu maturu i uspješno zaključi svoju učeničku ‘karijeru’.

Sretna, ali i tužna zbog rezultata

Najbogatiji 'klinci' u državi danas se okupili u jednoj prostoriji na Donjim Sveticama

Naime, Hana je jedna od dvadeset najboljih maturanata u državi koje je nagradilo Ministarstvo znanosti i obrazovanja. Podsjećamo riječ je o nagradi koja se dodjeljivala za izniman rezultata iz ispita Hrvatskog jezika, Matematike i obveznog stranog jezika na višoj razini mature.

Svoju nagradu Hana je zaslužila 100-postotnom riješenosti više razine Matematike. Izvrsno je napisala i sve ostale predmete koje je polagala: peticu je dobila iz Hrvatskog (96%) i Engleskoj (92%), a na Fizici (98%) je izgubila samo jedan bod. Da nije napravila tu sitnu pogrešku, ona bi bila najmaturantica godine i dobitnica Nagrade Soljačić.

– Bila sam jako sretna kada sam saznala da sam u 20 najboljih, no istovremeno i tužna zato što mi je Nagrada Soljačić izmaknula za jedan bod, kaže nam Hana koja još nije odlučila na što će utrošiti nagradu od 2.500 kuna koju joj je dodijelilo Ministarstvo.

U slobodno vrijeme trenira preponsko jahanje

Lea Ming Li među najmaturantima generacije: Dobri profesori iz MIOC-a pružili su mi odlično predznanje

Sada već bivša Miočanka priznaje da je takav rezultat očekivala, s obzirom na to da se puno pripremala, a i XV. gimnazija pružila joj je izvrsnu podlogu.

– Najteži mi je bio Hrvatski zato što ima jako puno gradiva i teško je procijeniti što je važno, a što ne. Tijekom cijele godine išla sam na pripreme iz svih predmeta i izvan škole i u školi. Najviše sam vježbala Matematiku i Fiziku, a podloga iz MIOC-a puno mi je značila, kaže nam jedna od najboljih maturanata i maturantica ove generacije.

Aktivna je Hana tijekom srednje bila i na natjecanjima, pa je tako sudjelovala na onima iz Kemije i Matematike, na županijskoj razini.

Dobar rezultat izvrstan je motiv za učenje, pa je sada već brucošica bila marljiva sve četiri godine srednje škole.

– Učim ovisno o potrebi, koliko god mi vremena trebalo da usvojim gradivo. Nastojim što brže sve naučiti i ostaje mi dosta vremena za treninge preponskog jahanja i druženje s prijateljima, otkriva nam Hana.

Nastava bi se trebala fokusirati na povezivanje gradiva, a ne učenje bez razumijevanja

S obzirom na tako dobre radne navike i organizaciju, ne bi Hana trebala imati problema niti na studiju. Upisala je Fakultet elektrotehnike i računarstva, kaže, iako se dugo dvoumila ipak je odlučila da je to najbolji izbor, s obzirom na to da se u budućnosti želi baviti programiranjem.

Vukovarski najmaturant Luka: Najbolja priprema za maturu i fakultet bila bi veća izbornost predmeta u školi

Jedna od najboljih maturanata ima i poprilično dobar i koristan savjet za sve koje pisanje mature tek očekuje.

– Savjetujem im da dobro procijene svoje znanje i mogu li se sami natjerati na rad. Pripreme su vrlo korisne zato što nam profesori istaknu na što točno treba paziti i čemu treba posvetiti više vremena, savjetuje Hana.

Voljela bi, otkrila nam je za kraj, i uvesti neke promjene u naš obrazovni sustav, kako bi priprema za maturu, ali i daljnji nastavak obrazovanja, bili manje komplicirani, a učenici iz škole izašli nešto spremniji za život.

– Smatram da bi se škole više trebale koncentrirati na predmete poput Fizike, Logike, Kemije i Matematike na kojima se od učenika traži da razmišlja, povezuje i primjenjuje gradivo, a ne samo uči napamet bez razumijevanja, zaključuje ova brucošica FER-a.

Odgovori