Poznati finalisti srednjoškolskog projekta Slagalica

Slagalica, prvi hrvatski Case Study Competition za srednjoškolce u organizaciji portala Srednja.hr ušao je u završnu fazu. Gotovo 100 srednjoškolaca prijavilo se u prvoj godini projekta na izazovne Slagalice koje su osmisli partneri Ina, Zagrebačka škola ekonomije i managementa, HTC Hrvatska, Hypo Alpe-Adria-Bank i Hrvatski akademski sportsku savez. Stručni žiriji partnera izabrali su po tri najbolja projekta koji će doći predstaviti svoje ideje u prostorima Ine sljedeći ponedjeljak.

Slagalica: Često postavljana pitanja

Cilj Slagalice je povezati uspješne mlade ljude s velikim tvrtkama u Hrvatskoj. Gotovo stotinjak srednjoškolaca smislilo je rješenja na izazove koje su pred njih postavili tvrtke partneri.

Tvrtke su zadale poslovni slučaj za koji su htjele da srednjoškolski timovi ponude najbolje rješenje. Slučaj je mogao biti temeljen na situaciji koja je već postojala ili o situaciji pred kojom se tvrtka tek nalazi. Od srednjoškolaca se zahtjevalo da analiziraju slučaj te da kreativnim rješenjima nađu najbolji ishod.

Tvrtke su odabrale najbolja rješenja od pristiglih radova, a svi finalisti će imati priliku predstaviti svoja kreativna rješenja na finalu u prostorima Ine 19.5. gdje će se boriti za nagradni fond od 36.000 kuna.

HTC – Dizajniraji novi HTC telefon

  • Ilija Perić
  • Spomenka Lovrić
  • Dominik Pezelj

INA – Osmislite kako najbolje iskoristiti prirodni plin

  • Marin Stolnik i Doris Nikolić
  • Silvija Vuđanec
  • Nikola Bistrović

Uz Hypo banku osmislite slogan za hrvatski sustav sveučilišnog natjecanja – UniSport

  • Dominik Lacko
  • Janja Benjak
  • Branimir Špicar

ZŠEM – Kako prodati Hrvatsku? Kako privući strane studente u Hrvatsku?

  • Marina Hutinski i Silvija Vađunec
  • Lea Čevizović
    i Kristina Daljevec
  • Ines Pandurević

_________________________________________________________________________________

Slagalica – Složi svoje rješenje je jedini business plan contest za
srednjoškolce u Hrvatskoj u organizaciji portala Srednja.hr. Riječ je o
Case Study natjecanju isključivo namijenjenom za
hrvatske srednjoškolce te je prvi ovakav natječaj koji za cilj ima
spojiti tvrtke i kreativne mlade ljude. Zlatni partner projekta je INA
d.d.
, a srebrni Hypo Banka. Partneri projekta su Zagrebačka škola ekonomije i managementa, HTC Hrvatska i Hrvatski akademski sportski savez.

Odgovori