Mladi Zagrepčani isplanirali apsolventsko na Ibizi i pobijedili u Slagalici

Staviti se u ulogu prodajnog agenta i u šest minuta predstaviti ‘Apsolventsko putovanje 2015.’ bio je zadatak koji je turistička agencija Collegium zadala natjecateljima u Slagalici, jedinom case study natjecanju za srednjoškolce u Hrvatskoj, a kojeg organizira portal srednja.hr.

Finalisti Collegium Slagalice Foto: Dražen Matiček/srednja.hr

[Fotogalerija] Na finalu Slagalice, jedinog case study natjecanja za srednjoškolce, čak 70 sudionika

– Ovo je jako pozitivno za mlade ljude. Ovdje mogu izraziti svoju inovativnost, kreativnost te stjecati samopouzdanje, priča nam Olgica Nikolić, profesorica ekonomske grupe predmeta i komunikacijsko-prezentacijskih vještina u Gospodarskoj školi Varaždin, a ujedno i najzastupljenija mentorica ovogodišnjeg natjecanja.

Upravo su njezine učenice osvojile drugo i treće mjesto u Collegiumovom zadatku. Kako nam kaže Olgica, predložila je učenicima da naprave projekt jer, ionako, u sklopu nastave moraju nešto prezentirati, a najboljima je predložila da se prijave na samo natjecanje. Kako nam otkriva, Mateju je nagovarala do zadnjeg dana.

– Da, u zadnji čas sam se prijavila, i sad mi je drago. Mislim da će mi ovo iskustvo puno pomoći da kad, npr., budem na faksu držala prezentacije da nemam toliku trenu, priča nam Mateja Krbot, trećeplasirana turistička agentica’ koja je predstavila trodnevno apsolventsko putovanje u Budimpeštu, Beč i Prag.

Njena kolegica Paula Galeković, također Olgičina učenica, bila je druga. Ona je pak predstavila petodnevno putovanje kroz Hrvatsku, točnije Šibenik, Split i Dubrovnik. I Paula, kao i Mateja, misli da je Slagalica odlična prilika za mlade ljude.
– Super je ovo. Vidiš i naučiš nešto novo, kaže nam Paula. 

Presudio spoj edukacije, zabave i posebnosti

Ali, nešto je moralo prosuditi o pobjednicima. Kako nam je objasnio Nikola Meteš iz Collegiuma, sve prezentacije su bile dobre i zanimljive, ali apsolventsko putovanje ipak mora biti posebno, a upravo su taj uvjet ispunili Josip Halužan i Antonio Demirović iz zagrebačke I. ekonomske škole sa svojim putovanjem na Ibizu.

– Lijepo su koncipirali putovanje po danima i, što je najvažnije, vrlo dobro povezali i edukativnu notu. To je kompletan doživljaj, rekao je Nikola.

Eto, ako niste znali, za stjenoviti otočić Es Vedra, nedaleko Ibize, legende kažu da se tamo radio Hanibal, da je on vrh Atlantide i da su s njega sirene pjevale Odiseju i njegovim suputnicima. Upravo je to, kako smo već spomenuli, i donijelo prevagu pa je sedmodnevno edukativno partijanje na Ibizi osvojilo prvu nagradu Slagalice. 

Proglašeni pobjednici II. Slagalice - Case study natjecanja za srednjoškolce

Novo iskustvo koje će pomoći u osobnom razvoju

– Zadovoljni smo. Bilo je gusto, ali najbolji su na kraju pobijedili, šali se Antonio. Dodaje da će mu ovo iskustvo sigurno pomoći u daljem osobnom razvoju jer ima namjeru studirati nešto iz hotelijersko- turističkog sektora.

I njegov kolega Josip ističe da je ovo odlično iskustvo za njega, a Slagalica izvrstan projekt za sve srednjoškolce.
– Super poticaj za srednjoškolce, možda će poslužiti jedan dan kod upisa na faks ili kod zaposlenja. A i nagrade su dobre, priča nam Josip.

Njihov mentor, Igor Čižmadija, nastavnik marketinga i računovodstva, zadovoljan je učinkom svojih učenika. I on je, kao i Olgica, na nastavi predložio učenicima da se prijave na natjecanje.

– Došao sam na ideju da učenici u praksi primjene ono što su naučili na satu, da steknu neka nova iskustva i znanja. To im kasnije može jako puno pomoći jer mogu u svojim životopisima, osim školovanja, napisati i da su radili još nešto, kaže nam Igor.
S njima se slaže i Nikola. Kaže da je ovo za učenike jedno dobro iskustvo i dobro iskorištena prilika.
– Vratit će vam se to, iako se sada možda tako ne čini. Nije bitan plasman, bitno je što se u procesu naučili, mudro će Nikola.

Odgovori