[Slagalica ’16] Napravite digitalni marketing za ZŠEM

Zagrebačka škola ekonomije i managementa sudjeluju na III. izdanju projekta Slagalica sa zadatkom ‘Digitalni marketing ZŠEM-a’. Potrebno je napraviti kampanju na društvenim mrežama za jednu ili više navedenih prednosti ZŠEM-a. Kako bi mogli odabrati prednost za koju ćete raditi kampanju, potrebno je napraviti istraživanje među učenicima četverogodišnjih srednjih škola s navršenih 17 ili 18 godina. Važno je ispitati što im je bitno kod odabira studija, odnosno koje su od ispod navedenih prednosti najvažnije kod upisa željenog studija. Prijavite se u timovima najviše do troje ljudi i osvojite vrijedne nagrade!

ZŠEM Slagalica

Počinje III. izdanje Slagalice - Case study natjecanje za srednjoškolce

Više o projektu Slagalica možete pročitati ovdje, a svoja rješenja Slagalice možete slati do kraja 2016. godine u 23:59h na mail slagalica@srednja.hr. Nagradni fond za tri najbolja projekta u svakoj Slagalici je 3.500 kuna za učenike te 1.000 kuna za profesore mentore. Pratite nas na Facebook pageu Slagalica.

Nagrade za timove:

1. mjesto – kotizacija za New European Business Forum u vrijednosti 400 eura

2. mjesto – kotizacija za New European Business Forum u vrijednosti 400 eura

3. mjesto – kotizacija za New European Business Forum u vrijednosti 400 eura

Nagrade za profesore mentore:

1. mjesto – 500 kn

2. mjesto – 250 kn

3. mjesto – 250 kn

Naslov Slagalice

Digitalni marketing ZŠEM-a

[Slagalica '16] Napravite viziju razvoja vijeća učenika u RH

Uvod Slagalice – O Zagrebačkoj školi ekonomije i managementa

Zagrebačka škola ekonomije i managementa obrazuje buduće hrvatske poslovne lidere, ekonomske stručnjake i inovativne poduzetnike. S više od 2200 diplomanata, oko 150 predavača te 1200 studenata, ZŠEM je trenutačno najveća privatna ustanova za visoko obrazovanje u Hrvatskoj. Međunarodna AACSB akreditacija, stečena u 2013. godine uvrstila je ZŠEM u zajednicu pet posto (5%) najkvalitetnijih poslovnih škola u cijelome svijetu (kao što su Harvard, Yale, Stanford, MIT, Bocconi, University St.Gallen…). Ova prestižna akreditacija predstavlja potvrdu pozicije ZŠEM-a kao vodeće poslovne škole u Hrvatskoj i regiji.

Dobivanje akreditacije rezultat je temeljitog rada, unapređenja studijskih programa i usluga koje ZŠEM pruža svojim studentima. Studentima AACSB akreditacija garantira prepoznatljivost diplome širom svijeta i otvaranje brojnih vrata prilikom nastavka obrazovanja i zapošljavanja. Eduniversal, francuski portal koji prema rigoroznim standardima ocjenjuje kvalitetu poslovnih škola u svijetu, već je osmu godinu za redom proglasio ZŠEM najboljom poslovnom školom. O našoj izvrsnosti govore i podaci o zapošljavanju: naime, 94% ZŠEM-ovaca prvi posao pronalazi tijekom ili kroz godinu dana po završetku studija .

Kao jedina poslovna škola u Hrvatskoj s Career centrom, uredom zaduženim za pomaganje prilikom pronalaska zaposlenja, ZŠEM aktivno pomaže studentima kako bi se pripremili za tržište rada. Svaki student ZŠEM-a dužan je odraditi dvije stručne prakse za vrijeme studija. ZŠEM-ovi studenti i diplomanti su započeli svoje karijere za kompanije kao što su: Agrokora, Atlantic grupe, VIP-a, Hrvatskog telekoma, Auto Zubaka, INA-e, Hrvatske lutrije, Zagrebačke banke, Privredne banke, Ministarstva financija, Hrvatske narodne banke, L’Oreala, Raiffeisen Bank, Toyote, Diners Cluba, Coca Cola, Porsche Austria Gmbh & Co., Bosch Gmbh, Berliner Volfsbank eG, KPMG, Erste & Young, i mnoge druge.

ZŠEM ima uspostavljenu suradnju sa 120 sveučilišta i ekonomskih fakulteta diljem svijeta. Svake godine čak 17% ZŠEM-ovih studenata se uputi na studentsku razmjenu u inozemstvo na neka od najboljih svjetskih fakulteta ekonomije (kao što su Sveučilište California – Berkley, Michigan ili John Carrol u SAD-u, Sveučilište MGIMO u Rusiji, Sveučilište Koc u Turskoj…), pri čemu ne plaćaju dodatnu školarinu tim institucijama. Također, oko 150 stranih studenata iz cijelog svijeta (iz Južne Koreje, Njemačke, Francuske, Amerike, Meksika, Brazila, itd.) posjeti ZŠEM svake godine. Neki ZŠEM-ovi studenti nastavljaju školovanje u inozemstvu ili pak na ZŠEM-ovim diplomskim studijima, MBA smjerovima koje je Eduniversal svrstao u prvih sto i prvih dvjesto najboljih na svijetu.

ZŠEM-ovi profesori su priznati i poznati hrvatski i svjetski poslovni i ekonomski stručnjaci te su mnogi od njih dio svog obrazovanja (doktorat ili magisterij) odradili u inozemstvu. Zagrebačka škola ekonomije i managmenta je vodeća škola u Hrvatskoj i primjeni novih tehnologija u nastavi, koje uključuju e-learning, metoda poslovnih slučajeva (case study method), poslovne simulacije (Markstrat, Capstone, HRManagement), SAP, i Bloomberg informacijski sustav.

[Slagalica '16] Osmislite online igricu za INA Junior Freshhh i osvojite vrijedne nagrade

Opis Slagalice: Digitalni marketing ZŠEM-a

Potrebno je napraviti kampanju na društvenim mrežama za jednu ili više navedenih prednosti ZŠEM-a. Kako bi mogli odabrati prednost za koju ćete raditi kampanju, potrebno je napraviti istraživanje među učenicima četverogodišnjih srednjih škola s navršenih 17 ili 18 godina. Važno je ispitati što im je bitno kod odabira studija, odnosno koje su od ispod navedenih prednosti najvažnije kod upisa željenog studija.

Prednosti ZŠEM-a:

a) AACSB akreditacija

AACSB je neprofitna organizacija osnovana od strane prestižnih svjetskih sveučilišta kao što su Harvard, Yale, Columbia i drugi. ZŠEM je jedina AACSB akreditirana poslovna škola u Hrvatskoj. Akreditacija je najviši standard koji poslovne škole mogu postići i dobivanjem akreditacije ZŠEM je ušao u samo 5% najboljih poslovnih škola na cijelom svijetu! Mi smo u lipnju 2013. dobili akreditaciju i time smo postali 69. akreditirana poslovna škola u Europi. U svijetu ima oko 600 akreditiranih škola. Što studenti time dobivaju? Garanciju kvalitete obrazovanja koje im se pruža, kvalitetu predavača i prepoznatljivost diplome diljem svijeta.

b) Kvaliteta predavača

ZŠEM-ovi profesori su priznati i poznati hrvatski i svjetski poslovni i ekonomski stručnjaci te su mnogi od njih dio svog obrazovanja (doktorat ili magisterij) odradili u inozemstvu. Osim što su školovani kako bi svoje znanje mogli prenostiti na mlađe generacije 70% njih je i dalje aktivno u poslovnoj zajednici. Upravo zbog toga naši predavači osim teorijskog znanja studentima prenose i praktična znanja i vještine koje koriste u svom svakodnevnom radu.

c) Međunarodna studentska razmjena na više od 120 sveučilišta diljem svijeta

Sami odabirete zemlju, sveučilište i vrijeme u koje želite studirati u inozemstvu. Imamo potpisane ugovore sa preko 120 sveučilišta diljem svijeta što znači da tamo možete studirati jedan ili dva semestra bez dodatnog plaćanja školarine. Međunarodna studentska razmjena obogaćuje studentski život pružajući studentu priliku da studira na svjetski poznatim sveučilištima, učenje od stranih predavača i radi u timu sa studentima iz cijelog svijeta. Na ovaj način student usavršava strane jezike, upoznaje druge kulture i običaje te stjeće zavidno međunarodno iskustvo na temelju kojeg ima prednost prilikom zapošljavanja.

d) E-books / E-learning

E-learning platforma omogućuje studentima pristup materijalima za učenje, komunikaciju sa studentima i predavačima te u iznimnim situacijama i izvođenje nastave. Na taj se način osim fizičkih predavanja studentima omogućuje podrška pri studiranju. S razvojem novih tehnologija razvili su se i elektronski udžbenici te studenti ZŠEM-a od nedavno imaju elektronske udžbenike. E-book se može koristiti na raznim uređajima (Smartphon, tablet, računalo…) što ih čini dostupnijima korisnicima. E-books korisnicima omogućuje lakše traženje pojmova, označavanje bitnih dijelova, daje mogućnost prilagodbe fonta, povezuje sadržaj s drugim izvorima na internetu, te im omogućuje audio i video animacije. Ekološki je proizvod koji ne zauzima puno fizičkog prostora, prenosiv je te omogućuje korisnicima pristup više knjiga istovremeno.

e) Zapošljavanje nakon studija

Studenti su obavezni nakon druge i treće godine studija odraditi stručnu praksu. Ne očekuje se da će studenti sami pronaći praksu. Zato imamo Career centar koji pomaže studentima u pronalasku stručne prakse i stalnog zaposlenja nakon završetka studija. Svake godine Career centar organizira Student Future Day, vodeći sajam karijera u Hrvatskoj. Na SFD dolazi oko 30-ak domaćih i stranih tvrtki s čijim predstavnicima studenti mogu tijekom dana razgovarati i predati im svoje životopise te se interesirati za studentski posao ili stalno zaposlenje ukoliko su pri kraju studija. 94% ZŠEM-ovaca prvi posao pronalazi tijekom ili kroz godinu dana po završetku studija.

U Slagalici je potrebno napraviti sljedeće:

– Osmisliti anketu s konkretnim pitanjima o važnosti pojedinih prednosti prilikom odabira studija

– Provesti anketu među učenicima četverogodišnjih srednjih škola s navršenih 17 ili 18 godina (minimalno 200 ispitanika)

– Napraviti analizu ankete (grafički prikazi)

– Osmisliti kampanju za društvene mreže (Facebook, Instagram, Snapchat) u kojoj će se promovirati preddiplomski studiji na temelju jedne ili više prednosti koja se pokazala najvažnijom kod većine ispitanika prilikom analize ankete

[Slagalica '16] Osmislite HTC Smartphone iz budućnosti i osvojite mobitel

Format dostavljanja rješenja

Rješenje dostaviti u Word dokumentu kojeg će pratiti Power Point prezentacija. Potrebno je predati obrazac ankete i rezultate ankete u Excel dokumentu.

Tko bi se trebao prijaviti na ovu Slagalicu?

Učenici srednjih škola koji se žele po završetku studija raditi u područjima:

– Marketinga (digitalno oglašavanje, promocija, prodaja…)

– Odnose s javnošću (odnose s medijima, društvene mreže…)

– Menadžmenta ( poduzetništvo, upravljanje tvrtkom, upravljanje ljudima, poslovno upravljanje…)

– Financija I računovodstva ( financijske analize, planiranje troškova…)

Savjeti za rješavanje Slagalice

Potrebno je dostaviti anketni obrazac i rezultate ankete (odgovore i grafove) u Excel dokumentu savjetujemo korištenje Google alata. Ispitajte stavove i mišljenja, motivaciju za upis pri tome da se naglasi najvažnija prednost.

Info partnera

Zagrebačka škola ekonomije i managementa privatna je poslovna škola, jedina AACSB akreditirana poslovna škola u Hrvatskoj. S radom smo počeli 2002. godine i od tada intenzivno radimo kako bismo svojim studentima osim kvalitetnog studija ekonomije pružili uspješnu budućnost. Osim teorijskog znanja studenti se u nastavi upoznaju i s primjerima iz prakse što im omogućuje da steknu dojam o implementaciji naučenog u poslovnoj zajednici. Studentima se pruža mogućnost međunarodne razmjene s više od 100 sveučilišta širom svijeta te planiranje karijera uz pomoć Career centra.

Studijski programi:

– Preddiplomski studij ekonomije i managementa (240 ECTS)

– Preddiplomski studij poslovnog prava i ekonomije (240 ECTS)

– Preddiplomski studij poslovne matematike I ekonomije (240 ECTS)

– Diplomski MBA program (60 ECTS)

Više o Zagrebačkoj školi ekonomije i managementa možete pogledati na www.zsem.hr.

___________________________________________________________________

Projekt Slagalica jedino je Case study natjecanje za srednjoškolce u Hrvatskoj, a u organizaciji portala srednja.hr. Veliko finale za tri najbolja projekta u svakoj Slagalici održava se u prostorima INA d.d. Pročitajte sve informacije o projektu ovdje, a za sve dodatne informacije možete nas kontaktirati putem Facebooka Slagalica ili putem maila slagalica@srednja.hr

Druge Slagalice:

INA: Osmislite online igricu za INA Junior Freshhh i osvojite vrijedne nagrade

HTC Hrvatska: Osmislite HTC Smartphone iz budućnosti i osvojite mobitel

srednja.hr: Vizija razvoja vijeća učenika u RH

Odgovori