Slagalica 2014: Kako prodati Hrvatsku? Kako privući strane studente na ZŠEM

Zagrebačka škola ekonomije i managementa privatna je poslovna škola, jedina AACSB akreditirana poslovna škola u Hrvatskoj i Jugoistočnoj Europi. S radom smo počeli 2002. godine i od tada intenzivno radimo kako bismo svojim studentima osim kvalitetnog studija ekonomije pružili uspješnu budućnost. Osim teorijskog znanja studenti se u nastavi upoznaju i s primjerima iz prakse što im omogućuje da steknu dojam o implementaciji naučenog u poslovnoj zajednici. Studentima se pruža mogućnost međunarodne razmjene s više od 100 sveučilišta širom svijeta te planiranje karijera uz pomoć Career centra.
Studijski programi:
– Preddiplomski studij ekonomije i management (240 ECTS)
– Diplomski MBA program (60 ECTS)
– Diplomski studij ekonomije (120 ECTS)
Više o Zagrebačkoj školi ekonomije i managementa možete pogledati na www.zsem.hr.

Kako prodati Hrvatsku? Kako privući međunarodne studente na ZŠEM?

Pored preddiplomskog studija ekonomije i managementa na hrvatskom jeziku i diplomskog MBA studija na hrvatskoj jeziku, od 2013. godine ZŠEM nudi iste programe na engleskom jeziku. U jesen 2014. se pokreće i diplomski studij ekonomije na engleskom jeziku. Nakon pokretanja svih nastavnih programa na engleskom jeziku u cijelosti, cilj Zagrebačke škole ekonomije i managmenta je privući što veći broj međunarodnih studenata. Pored oko 150 međunarodnih studenata koji svake godine studiraju na ZŠEMu u okviru međunarodne razmjene, 2013. Godine ZŠEM upisuje 30-ak stranih studenata u cjelovite studije. Razlika između studenata koji dolaze u okviru međunarodne razmjene i redovnih studenata ZŠEM-a jest što redovni student nakon uspješno završenog studija dobivaju ZŠEM-ovu diplomu dok kod studenata s razmjene to nije slučaj. Neke od zemalja od kuda dolaze ZŠEMovi strani studenti, upisani u cjelovite studije, su SAD, Njemačka, Kazakhstan, Norveška, Meksiko, BiH. <(p>

Iako zadovoljna dosadašnjim rezultatima uprava Zagrebačke škole ekonomije i managementa je usredotočena na dalji razvoj i planira u akademskoj godini 2014./2015. upisati još veći broj međunarodnih studenata.

Molim odgovorite na slijedeća pitanja i navedite vaše preporuke za ZŠEM:

– Smatrate li ispravnom ZŠEM-ovu stratešku odluku da se usredotoči na pridobivanje što većeg broja stranih studenata? Zašto?

– Je li Hrvatska kao lokacija atraktivno mjesto za studiranje ekonomije i poslovne administracije?

– Zašto bi stranac došao studirati u Hrvatsku?

– Kako privući što veći broj stranih studenata? Navedite s kojih tržišta, koji marketinški pristup koristiti, itd.

– Predložite detaljni marketinški plan za prikupljanje stranih studenata.

Rješenje se dostavlja u Word dokumentu kojeg će pratiti Power Point prezentacija.

učenici završnih razreda koji se žele kvalitetno ekonomski obrazovati

Zagrebačka škola ekonomije i managementa ne troši veliki dio svog proračuna za marketing na direktno oglašavanje. Do sada se najviše studenata na Školu upisalo na temelju usmene predaje. Puno se sredstava ulaže u poticanje predavača pri pisanju znanstvenih radova, unapređenju usluga i ulaganja u kvalitetu programa. Molimo vas da se time vodite prilikom izrade ovog projekta.

Slagalica – Složi svoje rješenje je jedini business plan contest za srednjoškolce u Hrvatskoj u organizaciji portala Srednja.hr. Riječ je o Case Study natjecanju isključivo namijenjenom za
hrvatske srednjoškolce te je prvi ovakav natječaj koji za cilj ima
spojiti tvrtke i kreativne mlade ljude. Zlatni partner projekta je INA
d.d.
, a srebrni Hypo Banka. Partneri projekta su Zagrebačka škola ekonomije i menagementa, HTC Hrvatska i Hrvatski akademski sportski savez.

Odgovori