Slagalica 2014: Uz Hypo banku osmilite slogan za hrvatski sustav sveučilišnog natjecanja – UniSport

Hrvatski akademski sportski savez krovna je institucija studentskog sporta u Hrvatskoj.
Savez uključuje 16 visokoškolskih ustanova i organizira sportski dio života za oko 180 000 studenata sa svih visokoškolskih institucija u Republici Hrvatskoj. Sustav studentskoga sporta u Republici Hrvatskoj obuhvaća oko 20 000 studenata godišnje.

Vođen od mladih iz svih područja hrvatske akademske zajednice s zajedničkim ciljem;
studentski sport – nova dimenzija hrvatskog sporta.

Omogućava sport dostupan svima bez obzira na razinu kvalitete izvedbe sportske aktivnosti.
Vraća sport njegovim izvornim vrijednostima i Olimpijskoj povelji te pruža jedinu alternativu profesionalizmu u hrvatskom sportu koja ne isključuje postizanje vrhunskih sportskih rezultata.
Hrvatski akademski sportski savez glavni je nosioc pobjedničke kandidature i realizacije Europske Univerzijade Zagreb – Rijeka 2016. U srpnju 2016. Godine gradovi Zagreb i Rijeka biti će domaćini najvećeg multi sportskog natjecanja u Europi- “Europskih sveučilišnih igara“

Hypo Alpe-Adria-Banka s ponosom je srebrni partner portala Srednja.hr odnosno projekta Slagalica. Banka se rado odazvala tom projektu, jer je u njemu prepoznala veliki potencijal za razvijanje kreativnosti i poduzetničkog načina razmišljanja mladih ljudi.

Mlade ljude je potrebno poticati na poduzetništvo i kreativno razmišljanje od najranijih obrazovnih faza. Takav pristup obrazovanju sve se više pokazuje kao jedan od ključnih faktora u ostvarivanju gospodarskog rasta i društva blagostanja. Hypo banka vjeruje da su ulaganja u znanost i obrazovanje sastavni elementi evolucije svakog društva, a poslovni subjekti i sami moraju doprinositi tom procesu na razne načine. Banka je u Hrvatskoj pokrenula nekoliko projekata s ciljem jačanja društva znanja. U okviru donacijskog projekta ’10 za 10′ kojim je Hypo Alpe-Adria-Banka obilježavala desetljeće uspješnog i društveno odgovornog poslovanja u Hrvatskoj, dodijeljeno je 10 donacija za razvoj šire zajednice. Prvi ciklus donacija bio je namijenjen studentima. Banka surađuje i s Veleučilištem VERN’ čiji studenti imaju priliku praktičnu nastavu pohađati u poslovnicama banke i tako za vrijeme obrazovanja steći neophodno radno iskustvo u dinamičnom poslovnom okruženju. Uz to, banka od 2003. u asortimanu ima povoljne studentske kredite koji pomažu unapređenju obrazovanja mladih ljudi u Hrvatskoj. I na taj način banka daje doprinos nastojanjima da se što većem broju mladih ljudi omogući kvalitetno obrazovanje.

Hypo Alpe-Adria-Banka svjesna je važnosti društveno odgovornog poslovanja te će i u narednim godinama tom segmentu posvetiti veliku pažnju, a posebno projektima čiji je cilj jačanje društva znanja i poticanje razvoja poduzetničkog duha.

Slogan za hrvatski sustav sveučilišnog natjecanja – UniSport

Jedan od važnijih projekata Hrvatskog akademskog sportskog saveza započeo je odlukom o rebrendiranju sveučilišnog sporta na nacionalnom nivou kroz uvođenje zajedničkog imena – UniSport, za kompletan sustav sveučilišnog natjecanja.

Cilj ovog projekta je stvoriti jedinstven i prepoznatiljiv brend kako bi popularizirali studentski sport kao visoko kvalitetan način studentskog života, za kojim će porasti interes sve većeg broja sudionika i kroz koji će se odvijati „ZAGRIjavanje za 2016.“ odnosno sva natjecanja koja prethode samim Europskim sveučilišnim igrama. UniSport brend kao takav, ostati će pozitivno nasljeđe, prepoznatljiv i vrhunski sustav sveučilišnog sporta i nakon 2016.godine.

UniSport – sustav sveučilišnog sporta u Hrvatskoj

  • najzabavniji i najadekvatniji organizirani sustav sporta u Hrvatskoj
  • 4 najmasovniji sustav u Hrvatskoj
  • 8 500 sudionika godišnje samo u UniSportu
  • u prosjeku jedna medalja dnevno
  • nije samo natjecanje, podrazumijeva rekreaciju, ali i zabavu

Komunikacijski cilj:

  • Pozicioniranje studentskog sporta kao najbolje alternative profesionalizmu u sportu; smanjuje troškove, velikim djelom zadržava kvalitetu sportskih postignuća, omogućava a često i pospješuje sudjelovanje u nacionalnom obrazovnom sustavu

Ciljne javnosti

  • Interna: Studenti, Učenici profesori (sveučilište), alumni
  • Eksterna: Šira nacionalna javnost koja cijeni vrijednosti sporta i sportskih tradicija(naglasak na mlađoj i visokoobrazovanoj populaciji )

Osnovna poruka – eksterna javnost

  • Studentski sport (Unisport) je najmasovniji, najzabavniji i najadekvatniji organizirani sustav sporta u Hrvatskoj, dostupan svima bez obzira na razinu kvalitete izvedbe sportske aktivnosti

Ostale poruke

  • Studentski sport (Unisport) je najbolja alternativa profesionalizmu u sportu; smanjuje troškove, velikim djelom zadržava kvalitetu sportskih postignuća, omogućava a često i pospješuje sudjelovanje u nacionalnom obrazovnom sustavu
  • Studentski sport (Unisport) omogućava sudjelovanje u organiziranim oblicima natjecanja i rekreacije cjelokupnoj hrvatskoj akademskoj zajednici
  • Studentski sport (Unisport) olakšava studiranje
  • Studentski sport (Unisport) ne isključuje postizanje vrhunskih sportskih rezultata
  • Studentski sport se vraća izvornim vrijednostima sporta i Olimpijske povelje
  • Studentski sport je budućnost sporta u Europi, izuzev nekoliko najpopularnijih sportova
  • Studentski sport (Unisport) može biti nositelj kvalitete nacionalnih vrsta u mnogim (amaterskim i polu-profesionalnim) sportovima
  • Studentski sport (Unisport) nije samo natjecanje, podrazumijeva i rekreaciju, zdravlje, zabavu

Ključne riječi

Studenti, Učenici, Sport, Rekreacija, Zabava, Sveučilište, Škola, Amaterizam, Fakulteti, Akademski građani, Intelektualci, Budućnost, Zdravlje

Kratka prezentacija verbalnog identiteta (PP i/ili amaterski video)

Svrha slogana je u par riječi motivirati, inspirirati, educirati, stimulirati, zaintrigirati i pozvati…

Slogan mora biti kratak, jasan i pamtljiv. U jednoj rečenici objasniti što radimo, promoviramo, u što vjerujemo, koji su ciljevi i zadatci UniSporta.Želimo da čestim ponavljanjem slogana Unisport, koji u kratko mnogo govori o tom sustavu i prezentira ga na pozitivan način, ujedno ističući i vrijednosti koje nosi i koje ga krase taj sustav bude zapamćen i prepoznatljiv. Očekujemo verbalni identitet koje ne odskače od novog vizualnog identiteta UniSporta. Primjeri vizualnog rješenja i njegove aplikacije nalaze se u prilogu.

Primjerice:

  • «Unisport. Builds smiles.»
  • «Be young, have fun, taste Unisport.»

Rješenje mora biti primarno na hrvatskom jeziku, sekundarna je važnost engleske inačice.

Slagalica – Složi svoje rješenje je jedini business plan contest za srednjoškolce u Hrvatskoj u organizaciji portala Srednja.hr. Riječ je o Case Study natjecanju isključivo namijenjenom za
hrvatske srednjoškolce te je prvi ovakav natječaj koji za cilj ima
spojiti tvrtke i kreativne mlade ljude. Više informacija o projektu možete pronaći ovdje. Zlatni partner projekta je INA
d.d.
, a srebrni Hypo Banka. Partneri projekta su Zagrebačka škola ekonomije i menagementa, HTC Hrvatska i Hrvatski akademski sportski savez.

Odgovori