Pretraga

Odlična marketinška kampanja hrvatskog fakulteta nakon kojeg svi nađu posao

A- A+

Kako bi popularizirali studij brodogradnje, Tehnički fakultet Sveučilišta u Rijeci došao je na zanimljivu ideju pokretanja kampanje ‘Studiraj brodogradnju u Rijeci’. Pokretanjem istoimene Facebook stranice, tiskaju se i brošure i majice s natpisima ‘Studirala sam/studirao sam brodogradnju u Rijeci’, ‘Studiram brodogradnju’ te ‘Studiraj brodogradnju’. 

Izvor: Riječanin.hr

No osim pokretanja društvene mreže, ovih dana je u sklopu cjelokupnog projekta izrealizirana i guerilla kampanja. Naime, diljem riječkih pločnika ovih su dana osvanuli zanimljivi, oslikani natpisi i u vrlo kratkom roku izazvali zanimanje javnosti.

Izdvojeni članak

Humans of FSB otkriva posebnosti studenata strojarstva i brodogradnje

‘Želiš li dobro plaćen posao odmah nakon faxa?’

Na devet lokacija u Rijeci prije nekoliko dana osvanuli su oslikani natpisi na pločnicima ‘Želiš li dobro plaćen posao odmah nakon faxa?’ koji su u kratkom roku probudili zanimanja riječkih prolaznika. Dekan fakulteta Goran Turkalj za Novi list je rekao kako se kampanjom ne želi popuniti upisna kvota koja je iz godine u godinu sve veća, već je cilj regrutirati na studij brodogradnje što uspješnije srednjoškolce.

– Ideja je privući što kvalitetnije kandidate koji će ostati na tom studiju, jer često se događa da se nakon prve godine studija studenti presele na studij strojarstva. Od svih naših studija upravo brodogradnja najmanje privlači studente, što je potpuno neopravdano, jer nema naših diplomiranih studenata koji su nezaposleni, istaknuo je Turkalj.

Izvor: Facebook

Osiguran posao nakon fakulteta, a studentima tek četvrti izbor na listi prioriteta

Prema riječima dekana, odmah po završetku studija brodogradnje, nema studenta koji ne nađe posao u struci i to tvrdi, dobro plaćen posao. Osim u Hrvatskoj diplomirani inženjeri brodogradnje traženi su u Norveškoj, Nizozemskoj i Njemačkoj stoga čudi podatak da je ovaj studij tek treći ili četvrti izbor na listi prioriteta budućih studenata koji upisuju Tehnički fakultet.

Kroz ovu zanimljivu marketinšku kampanju, između ostalog, budućim studentima žele dokazati kako ‘3 maj’ nije jedina tvrtka vezana za brodogradnju, a kako bi upis kandidata bio što kvalitetniji od ove godine su razinu matematike na državnoj maturi podigli s B na A.

Na pokrenutoj Facebook stranica ‘Studiraj brodogradnju u Rijeci’ osim informacija vezanih za studijski program i povijest fakulteta, poruke ostavljaju i bivši studenti sa svojim iskustvima pronalaska posla nakon fakulteta.

Izvor: Riječanin.hr