Pretraga

Pogledajte fantastičnu reklamu sveučilišta

A- A+

Sveučilište u Cambridgeu pokrenulo je kampanju ‘Dear World…Yours, Cambridge’ kojom žele skupiti dvije milijarde funti. Cilj im je kroz projekt financirati bolju podršku za bivše studente, preurediti ‘Biomedicinski kampus’ u globalni centar za buduće i sadašnje znanstvenike iz cijelog svijeta te stvoriti internacionalno središte za znanost i inovacije. U sklopu kampanje snimili su i inspirativan video u kojem su istaknuli da postoje i važnije stvari od olimpijskih medalja i Nobelovih nagrada. Pogledajte kako se trebaju promovirati sveučilišta.

foto|www.cam.ac.uk

U fantastičnom videu iz Cambridgea istaknuli su kako bi se uspjeh njihovog Sveučilišta mogao mjeriti sa čak 92 dobitnika Nobelove nagrade, 55 bivših studenata koji su kasnije postali predsjednici i premijeri svojih država ili s 83 olimpijske medalje.

Međutim, odlučili su da je ipak najvažniji utjecaj kojim Sveučilište u Cambridgeu već stotinama godina potiče razvoj cijelog svijeta.

Pogledajte video i razmislite kako hrvatska sveučilišta utječu na svijet.

(function(d, s, id) { var js, fjs = d.getElementsByTagName(s)[0]; if (d.getElementById(id)) return; js = d.createElement(s); js.id = id; js.src = “//connect.facebook.net/hr_HR/sdk.js#xfbml=1&version=v2.3”; fjs.parentNode.insertBefore(js, fjs);}(document, ‘script’, ‘facebook-jssdk’));

Dear World… Yours, Cambridge: the campaign for the Universit…

How do you measure the impact of a university? Our ideas and innovations have shaped the world. Our campaign, 'Dear World… Yours, Cambridge', will raise £2 billion to help us shape all our futures.

Posted by University of Cambridge Development and Alumni Relations on 20. listopad 2015