Kako bi se sprijateljio s gluhim kolegom, dječak samostalno odlučio naučiti znakovni jezik

Kada je Isam Gurung u jednu Australsku školu došao iz škole za djecu s posebnim potrebama, uvijek je sjedio po strani. Dječak u potpunosti oštećenog sluha nije znao kako pristupiti svojim školskim kolegama. Srećom, našao se jedan učenik koji je znao kako pristupiti njemu.

Screenshot: ABC News

Ross Kelly ide u šesti razred i u njegovo je razredno odjeljenje iz škole za djecu s posebnim potrebama došao Isam Gurung.

Srednjoškolke izložbom fotografija podižu svijest o znakovnom jeziku

– Kada je došao u našu školu bio je jako, jako sramežljiv. Prvih nekoliko dana čak nije htio niti pohađati nastavu. Počeli smo jedan drugome slati poruke i zaključili smo kako to nije previše efektivno budući da je postojao vremenski odmak, kazao je za ABC News Ross.

Stoga je on odlučio naučiti Auslan, znakovni jezik australske zajednice gluhih osoba. Isamovi roditelji tvrde kako je odnos dvaju dječaka vrlo značajan Isamu, pogotovo iz razloga što su dječaci postali prijatelji i izvan škole.
Rossovi napori da se sprijatelji s Isamom istaknuli su ga među ostalim učenicima, pa je dječak zbog toga osvojio humanitarnu nagradu zaklade Fred Hollows.

– Isam je došao u novu okolinu ovdje u Canberru i imao je prevoditelja u školi, ali posve je drugačije imati prijatelja koji s vama komunicira. Ova dvojica dječaka imaju zaista poseban odnos, kazala je Gabi Hollows iz Zaklade, a prenosi ABC News.

Odgovori