Pretraga

Poduzetni mladić težak tri milijuna dolara zahvaljujući biznisu preko Instagrama

A- A+

Arvin Lal je prije mjeseci pokrenuo biznis koji je zahvaljujući Instagramu danas težak tri milijuna dolara. Naime, ovaj 28-godišnjak je počeo masovno proizvoditi prijateljev biljni pripravak za mršavljenje koji je ostvario veliki uspjeh.

Prije desetak mjeseci, tada 27-godišnji Arvin Lal, pokrenuo je biznis zbog kojega je danas težak tri milijuna dolara. Sve je krenulo od vlastite želje da smršavi, ali i ojača mišićnu masu. U tome mu je pomogao prijatelj koji je sam radio biljni pripravak za mršavljenje, od čega je Lal odlučio napraviti posao te ga je uspio, zahvaljujući Instagramu, u manje od godinu dana dići na zavidnu razinu, piše Business Insider.

Izdvojeni članak

Poduzetni apsolventi osnovali sustav za rezervaciju sportskih sadržaja

Za 10 mjeseci od pet tisuća do tri milijuna dolara

Jednom prilikom dok je u teretani dizao utege, Lalu je prijatelj kiropraktičar ponudio mješavinu koju je sam spremao i koja navodno pospješuje gubitak kilograma. – Uzimao sam taj biljni pripravak i izgubio sam u samo dva tjedna čak 3 i pol kilograma. Stoga sam prijatelja upitao je li taj napitak legalan. Ako jest, idemo ga masovno proizvoditi, izjavio je 28-godišnjak za Business Insider.

Imao je na kreditnoj katici svega pet tisuća dolara kada je krenuo s proizvodnjom i flaširanjem napitka danas poznatog pod nazivom Shredz. Već početkom 2013. godine bio je spreman za izlazak na tržište, ali je trebao pronaći potencijalne kupce.

Plan je logično bio okrenut prema tvrtkama koje se bave supstancama za gubitak kilograma te su trebali angažirati stručnjake koji će mješavini bilja dati zeleno svjetlo. Sljedeći korak je bio privući što veći broj mladih ljudi preko društvenih mreža.

Izdvojeni članak

Studentice poduzetnice za domaće tržište pripremaju punjač – masku za mobitel

Bez Instagrama ne bi uspio

Lal je tražio od sportaša da pišu članke o motivaciji, fitnessu, treningu i gubitku kilograma kako bi doprijeli do velikog broja mladih ljudi putem Facebooka, Twittera i Instagrama. – Htjeli smo da ljudi promijene svoje živote, a ne da samo izgube višak kilograma, objasni je mladi amerikanac.

Nastavio je kako su članci o Shredzu dobro prolazili na dvije društvene mreže, ali su najveći skok zapazili nakon što su se angažirali oko Instagrama. Shvatili su da su fotografije mladih žena i muškaraca koji treningom formiraju svoja tijela objavljene na toj društvenoj mreži iznimno popularne.

Budući da Lalovi sportaši nisu bili velike nacionalne zvijezde, nisu imali ogroman broj sljedbenika pa su trebali smisliti način na koji će povećati doseg. Tada je pronašao tri aplikacije koje su mu bile od velike pomoći: Statigram, iPhone Instagram app i Instolver. Na taj način je Lal naučio kada, kako i gdje treba objavljivati vijesti i članke da bi ugrabio što veći broj sljedbenika.

Zahvaljujući tim aplikacijama, u svega 10 mjeseci prerasli su u ozbiljnu kompaniju. Trenutno u njoj radi 50 zaposlnika, a vrijednost Shredza se procjenjuje na 3,1 milijun dolara.