Pretraga

Anketa: Čak četvrtina hrvatske mladeži nije bilo u kinu tijekom prošle godine

A- A+

Prema podacima Europskog audiovizualnog opservatorija (European Audiovisual Observatory) tijekom 2016. godine, u kinima EU, prodano je 994 milijuna kino ulaznica, što je u odnosu na 2015. porast od 1,6
posto odnosno 16 milijuna prodanih ulaznica.

Kada je pak riječ o hrvatskim kinima po prvi put od samostalnosti, broj prodanih kino ulaznica u 2016., popeo se na 4 milijuna (gotovo 4,3), tako da je i omjer broja posjeta po glavi stanovnika po prvi put 1:1.

Izdvojeni članak

U Hrvatskoj tijekom 2016. prodan najveći broj kino ulaznica od samostalnosti

Obzirom na visoke i rekordne brojke prodanih ulaznica u Hrvatskoj, odlučili smo i vas kroz anketu pitati, kako dišete u tom pogledu.

Konkretno pitanje je glasilo – koliko ste puta bili u kinu tijekom 2016. godine?

Ukupno je glasalo 254 ispitanika. Najviše, točnije 52,76 posto sudionika ankete odgovorilo je da su tijekom prošle godine, bili u kinu 1-5 puta. To nas nije začudilo.

Međutim, podatak da 23,62 posto anketiranih, nije nijednom otišlo u kino u tijeku 2016., svakako nas je iznenadilo. Kao jedan od potencijalnih uzročnika ovakvog postotka, mogao bi biti i nepostojanje kina u mnogim malim mjestima Lijepe naše.

Filmofila, koji su u kinu bili preko 15 puta u prošloj godini, prema anketi je 7,48 posto, dok je otprilike svaki šesti sudionik ankete (16,14 posto) kino posjetio od 5 do 15 puta.

Rezultati ankete / Screenshot: srednja.hr