Pretraga

Ne nasjedajte: današnje korištenje hashtaga #CRO potpuno je uzaludno

A- A+

Spektaklu ovogodišnjeg Europskog nogometnog prvenstva navijači mogu doprinijeti i svojom aktivnošću na društvenim mrežama. Korištenjem hashtaga, odnosno ljestvi ispred kratice svoje omiljene reprezentacije korisnici društvenih mreža tako mogu obojiti Eiffelov toranj u boje svoje repke. Tako društvene mreže preplavio #CRO, međutim njegovo korištenje danas i tijekom sutrašnjeg dana nema apsolutno nikakvog smisla. Naime, u obzir se uzimaju samo hashtagovi objavljeni od 00:01 do 21:30 na dan kada reprezentacija igra utakmicu, što je u našem slučaju petak!

Screenshot: YouTube

Htjeli bi ste vidjeti svjetla Eiffelovog tornja u bojama svoje reprezentacije? Bez previše truda, to se može dogoditi zahvaljujući upravo vama, nogometnim navijačima aktivnim na društvenim mrežama. Dok se reprezentacije za pobjedu bore na terenu, fanovi će se korištenjem hashtaga uz kraticu svoje omiljene reprezentacije (npr. #CRO) na mrežama boriti za to da Eiffelov toranj zasvijetli upravo u bojama njihove reprezentacije.

Izdvojeni članak

Turske riječi koje svakodnevno koristimo u hrvatskom jeziku

Međutim, važno je napomenuti da se zbrajaju oznake za vaš omiljeni tim korištene samo od 00:01 do 21:30 na dan kada taj tim igra neku od utakmica, stoji u službenom priopćenju Orange-a. Primjerice, ako je prva utakmica hrvatske reprezentacije u petak, u obzir se uzimaju samo hashtagovi od 00:01 do 21:30 u petak, a oni koje koristite danas ili tijekom sutrašnjeg dana nemaju apsolutno nikakvo značenje. Stoga korištenje hashtaga #CRO danas ili sutra neće pridonijeti tomu da Eiffelov toranj zasvijetli u bojama hrvatske reprezentacije, već se to može dogoditi najranije u petak, i samo ako toga dana budete dovoljno aktivni.

Svatko u svijetu može sudjelovati i to putem Twittera, Facebooka ili Instagrama i na dan utakmice prije 21.30 sati glasati za neki od timova koji su tog dana igrali. Deset minuta nakon posljednje utakmice u danu toranj će zasvijetliti u bojama reprezentacije koja je tog dana igrala, a čiji je hashtag bio najviše korišten na društvenim mrežama.
Omogućili su to službeni sponzori natjecanja EURO 2016, francuska telekomunikacijska kompanija Orange i Grad Pariz. Čitavo vrijeme, na stranicama Orangesponsorsyou.com uživo možete pratiti broj glasova za repke koje tog dana igraju.

No to nije sve. Pomoću Twittera i Facebooka i uz pomoć hashtaga #OrangeSponsorsYou možete poslati poruku, a najbolje poruke toga će se dana emitirati na zaslonu Eiffelovog tornja.