Pretraga

Modna marka poduzetnog studenta uskoro se širi i na inozemno tržište

A- A+

Matej Brečić, poduzetni student komunikacijskog menadžmenta osmislio je i pokrenuo modnu marku Pocket, koja je već dobro poznata na domaćem tržištu, a planira širenje i u inozemstvo, prvenstveno u Mađarsku, Poljsku i Slovačku. Zaštitni je znak marke ručno ušiveni džep na odjeći, što sugerira i samo ime.

Facebook

Domaća modna marka Pocket, čiji je zaštitni znak ručno ušiveni džep na odjeći, u Hrvatskoj je već prepoznatljiva svim uzrastima. Iza cijele priče stoji poduzetni student komunikacijskog menadžmenta, Matej Brečić, koji uskoro planira i širenje na inozemno tržište, prenosi Poslovni dnevnik.

Izdvojeni članak

Studenti TTF-a osnovali prvu studentsku zadrugu Fabric8 co-op u Hrvatskoj

Znanja koja je Matej stekao na fakultetu itekako je iskoristio pokrenuvši vlastitu modnu marku Pocket i kupcima se približio koristeći se društvenim mrežama, prije svega Facebookom i Instagramom. Inovativni dizajn i prepoznatljiv ručno ušiveni džep na odjeći zanimljiv je kupcima svih uzrasta na hrvatskom tržištu, pa mladi poduzetnik planira i širenje na inozemno tržište. Revoltiran modnim markama koje na tržištu opstaju dvije godine, zarade i nestanu, Matej je odlučio upustiti se u modne vode i samostalno je prikupio sredstva. 

Već godinu dana pokazuje kako se s 12 tisuća kuna početnog kapitala i podrškom obitelji i prijatelja može postići i puno više od rješavanja birokracije, pa je sredstva uložio u kvalitetu – materijala. Iako mu je cijena veća, materijal nabavlja u Hrvatskoj, a u poslovnom ga procesu nije toliko sputavala birokracija koliko financije. Velika su prepreka, smatra Matej, organizatori festivala i sajmova, koji mladim tvrtkama i izlagačima postavljaju jednake uvjete kao renomiranim imenima. 

Od samih početaka Matej surađuje s tekstilnom tvrtkom Markonci, a u proizvodni je proces uključena i jedna studentica. Iako ne želi srljati s odlukama, kaže Matej, planira i širenje na inozemna tržišta i to prvenstveno europska, pa zasada planira ulazak na poljsko, mađarsko i slovačko tržište.