Pretraga

Brz i zdrav obrok idealan za vrijeme rokova: Piletina na studentski način

A- A+

U vrijeme ispitnih rokova, samo je jedna stvar bitna osim učenja – hrana. Postoje tu još neke stvari koje su usputno obavljaju, kao što su spavanje i briga o osobnoj higijeni, no hrana je jedina kojoj se ne možete oduprijeti. Glad koja vas obuzme čim sjednete učiti se može ignorirati neko vrijeme, no uskoro se morate najesti. I to pošteno.

foto: Unsplash; Toa Heftiba

Postoje razne opcije s kojima možete riješiti problem gladi – popularni su naručivanje hrane ili odlazak u menzu (ako ste u blizini jedne). Nerijetko se problem rješava na mnogo nezdravije načine, kao što bi bilo preživljavanje na keksima i čipsu. Iako vi niste gladni, to ne mijenja činjenicu da je razina vaše energije ekstremno niska, zbog loše prehrane.

Kad su ispiti, ali i općenito stresno razdoblje, trebalo bi se više brinuti o prehrani i zdravom stilu života, no nekako je opća navika da se ponaša upravo suprotno – što gore, to bolje. To nažalost samo pogoršava situaciju i odmaže u cijeloj situaciji koja bi trebala biti usmjerena na to da što bolje i uspješnije riješite ispite.

Ipak, postoje i neke zdrave ideje. Naravno, nisu izvedive svima. Glavni je uvjet taj da imate pećnicu – žao nam je svih studenata koji su smješteni u domovima koji jedva imaju ploču za kuhanje. U svakom slučaju, ako imate pećnicu, možete si priuštiti luksuz brzo pripremljenog jela. Riječ je naravno o piletini – batci, krila ili cijela kokica, vaš je izbor.

Izdvojeni članak

Kratka horor priča: Kako skuhati točnu količinu tjestenine?

Sve što će vam trebati su meso, sol i papir za pečenje. Proces je vrlo jednostavan – namjestite papir za pečenje u posudu (kako biste kasnije imali što manje za čistiti), a zatim u to stavite meso. Dovoljno ga je samo posoliti i zatim staviti u pećnicu da se peče. Nemojte staviti na previsoku temperaturu, probajte za početak 150°C. I to je to.

Možete li dodati još i ostale začine? Naravno. No vi ste student, imate li zaista vremena/novaca za to? Ovako ćete dobiti ukusnu kokicu i ručak u kratkom vremenu. Odnosno, možda neće biti gotovo tako brzo, no na svu sreću, od trenutka kad ju stavite u pećnicu pa dok ne bude gotovo, vi ne morate raditi ništa – osim možda tu i tamo pogledati je li meso zagorjelo. Ostatak vremena možete slobodno provesti učeći.

Ako živite sami (ili samo ne volite svoje cimere), s jednim pečenjem ćete si osigurati čak dva ručka. Kako biste ostatke sačuvali za dan nakon, samo ih ostavite u nekoj zdjeli koju ćete sutra moći podgrijati. Ili jednostavno možete podijeliti s cimerima, no nećemo vas kriviti ako se odlučite za sebičniju verziju.

Uz meso, potrebno je imati i nekakav prilog, zar ne? Ako imate toliko želje i volje, možete s kokicom staviti peći i krumpire – samo ih ogulite i izrežite na manje kockice i stavite u istu posudu gdje ste stavili i meso. Možete ih čak i samo izrezati na kockice te jesti uz koru. Ako niste od krumpira, riža je uvijek dobra opcija. Nije samo što je jeftina, već je i zdrava!

U slučaju da imate viška vremena (što vjerojatno nemate, upozoravamo vas!), možete se okušati i u pravljenju salate. Velik dio vremena se tu gubi upravo na pranje salate koje može biti dugo i umarajuće, no zato postoje već oprane salate. Sve što je potrebno jest da ih kupite u dućanu, istresete iz paketa i začinite po želji. Tu bismo vam preporučili maslinovo ulje, sol i papar, no ako ste za neke egzotičnije kombinacije, slobodno se raspištoljite!

Dobar vam tek i sretno s ispitima!

Brz i zdrav obrok idealan za vrijeme rokova: Piletina na studentski način
Share via
Copy link
Powered by Social Snap