Devetnaest Japanaca upisalo studij u Zagrebu

Zagrebačka škola ekonomije i managementa proteklih je godina počela intenzivno razvijati međunarodnu suradnju za svoje studente, ali u Zagreb privlači i veliki broj njihovih stranih kolega. ZŠEM je značajno proširio mrežu međunarodne suradnje sa sveučilištima pa na njihove studije dolaze ljudi iz cijelog svijeta. Najviše ih je iz Francuske, a sljedeći zimski semestar upisalo je i 19 studenata s tokijskog Sveučilišta Meiji Gakuin.

Od 109 studenata iz svijeta, koji su upisali zimski semestar na ZŠEM-u, najviše je stranaca iz Francuske. Veliki broj dolazi i iz španjolskog govornog područja, Južne Amerike i Španjolske, dosta ih je i iz Njemačke, a u Zagrebačkoj školi ekonomije i managementa govorit će se i 16 drugih jezika.

Erasmus studenti u Rijeci nemaju osiguran smještaj, ali broj razmjena svejedno raste

Sveučilište Meiji Gakuin osnovano u 19. stoljeću

– Rezultat je to svjetske prepoznatljivosti ZŠEM-ove izvrsnosti, međunarodnog standarda kvalitete u obrazovanju koji je potvrđen AACSB akreditacijom te svakodnevnog i mukotrpnog nastojanja Međunarodnog ureda za proširivanjem postojeće mreže renomiranih sveučilišta s kojima uspostavlja akademsku suradnju od samog osnutka Škole, pohvalili su se iz ZŠEM-a.

Tokijsko Sveučilište Meiji Gakuin s kojeg dolazi čak devetnaest studenata osnovano je šezdesetih godina 19. stoljeća i jedno je od najstarijih sveučilišta u Japanu.

Oko 55 000 hrvatskih studenta imat će jednaka prava kao kolege iz EU-a

Studenti ZŠEM-a na razmjenu u 16 različitih država

Prema listi objavljenoj na web stranici www.4icu.org, među 727 japanskih sveučilišta Meiji Gakuin je na 154. mjestu pa će se sljedeće godine vjerojatno naći studenti koji bi htjeli provesti semestar na Dalekom istoku.

Ovaj semestar iz Zagreba neće nitko na put prema istoku Azije, ali 51 student ZŠEM-a će po međunarodno iskustvo i umrežavanje sa stranim kolegama u čak 16 različitih država.

– Međunarodna je razmjena studenata cilj koji proizlazi iz misije ZŠEM-a u kojoj stoji kako ćemo obrazovati mlade ljude za uspjeh na međunarodnom tržištu rada. Bez međunarodnog iskustva i stjecanja te proširivanja znanja i vještina izvan matične institucije to bi bilo neodrživo, objasnili su iz Zagrebačke škole ekonomije i managementa.

Odgovori