Pretraga

Nagrađeni najbolji budući PR-ovci: Ovo su mlade nade odnosa s javnošću

A- A+

Hrvatska udruga za odnose s javnošću (HUOJ) dodjelila je u ponedjeljak godišnje studentske nagrade ‘Mlada nada’.  Na nagrade u 4 kategorije – seminarski, diplomski i završni rad te komunikacijski plan ili strategija – borilo se ukupno 26 studentica i studenata hrvatskih fakulteta i visokih učilišta.

ilustracija: Austin Distel / Unsplash

Poznata su imena mladih nada domaće PR industrije.

Naime, Hrvatska udruga za odnose s javnošću dodjelila je u ponedjeljak, ovaj put online, nagrade ‘Mlada nada’ za najbolje studentske radove u tom području.

Najbolje i najbolji među 26 kandidata su, redom: studentice Anja Didović i Marina Leš s Edward Bernays Visoke škole za komunikacijski menadžment za najbolji seminarski rad; studentica Dora Slivar s Fakulteta političkih znanosti za najbolji diplomski rad; studentica Maja Laktić s VERN-a za najbolji završni rad; i studenti Mateo Naglić, Katia Matijašević, Antonija Periša, Antonela Zora Rezo, Tena Smoljan i Matea Vidulić s Hrvatskog katoličkog sveučilišta za najbolji komunikacijski plan.

Peteročlani žiri u sastavu Ivan Pakozdi (Edward Bernays Visoka škola za komunikacijski menadžment), doc. dr. sc. Hrvoje Jakopović (Fakultet političkih znanosti), doc. dr. sc. Darijo Čerepinko (Sveučilište Sjever), Enea Hasukić (Grizli komunikacije), Elena Grassi (Nova TV) ocjenjivao je radove vođen kriterijima stručnosti i ozbiljnosti u pristupu izradi rada; strukturiranosti i preglednosti; pismenosti i izražavanju u radu; pri ocjenjivanju su uzimali u obzir kreativnost i inovativnost kod odabira teme rada.

Analizirali tržišta, proučavali brendiranje emocija, …

Za nagradu u kategoriji seminarskog rada borili su se Vanja Krznarić s Fakulteta hrvatskih studija s radom ‘Poslovna analiza – Hrvatska udruga za odnose s javnošću’, Anja Didović i Marina Leš s Edward Bernays Visoke škole za komunikacijski menadžment s radom ‘Analiza tržišnog pozicioniranja tvrtke NFO d.o.o.’ i Marcela Dora Mić s VERN-a s radom ‘Planiranje interne akcije – KING ITC’. Dobitnik nagrade su Anja Didović i Marina Leš s Edward Bernays Visoke škole za komunikacijski menadžment s radom ‘Analiza tržišnog pozicioniranja tvrtke NFO d.o.o.’, mentora Ivana Pakozdija.

U kategoriji diplomskog rada natjecala su se 4 rada (zbog istog broja bodova). Rad ‘Primjena metoda evaluacije aktivnosti odnosa s javnošću u hrvatskim komunikacijskim agencijama’ studenta Luke Bojića s Ekonomskog fakulteta Zagreb,’Kulturno-povijesna baština kao nositelj identiteta destinacije – Primjer Općina Nuštar’ Hrvoja Periše s Fakulteta političkih znanosti, ‘Upravljanje kriznim događajima sa smrtnim ishodom na primjerima iz hrvatske prakse’ Mihaele Antić s Poslovnog veleučilišta Zagreb te ‘Brendiranje emocija – kako je Danska brendirala sreću?’, Dore Slivar s Fakulteta političkih znanosti. Pobjedu u kategoriji diplomski rad odnio je rad Dore Slivar ‘Brendiranje emocija – kako je Daska brendirala sreću?’ mentora Hrvoja Jakopovića.

Izdvojeni članak

Studentice radile na kampanji koja je osvojila najprestižniju svjetsku PR nagradu: Upoznajte Valentinu i Eli

Naglasak na inovacije

Kandidati za najbolji komunikacijski plan bili su komunikacijski projekti ‘Strateški komunikacijski plan za Centar Pričaj mi pod nazivom ‘Pričaj mi o5!” grupe studenata s Hrvatskog katoličkog sveučilišta, zatim „’Strateški komunikacijski plan: 60. Međunarodni dječji festival Šibenik’ Sare Bojić i Snježane Lovrić također sa Hrvatskog katoličkog sveučilišta te ‘Završna vježba – Greta VR’ Mate Palestrina Mazića s Fakulteta hrvatskog studija. ‘Strateški komunikacijski plan za Centar Pričaj mi pod nazivom ‘Pričaj mi o5!” odnio je pobjedu u ovoj kategoriji. Mentorica rada je Matilda Kolić Stanić, a autorstvo potpisuju Mateo Naglić, Katia Matijašević, Antonija Periša, Antonela Zora Rezo, Tena Smoljan i Matea Vidulić.

Za nagradu u kategoriji najboljeg završnog rada borili su se Maja Krištafor s Poslovnog veleučilišta Zagreb s radom ‘Inovativni proizvod u svrhu izgradnje digitalnog medija, Maja Laktić s VERN-a s radom ‘Analiza usklađenosti zdravstvene komunikacije kampanje za prevenciju HIV-a Designe thinking procesom’ i Medina Katardžić, isto s VERN-a s radom ‘Analiza medijskog izvještavanja najčitanijih hrvatskih portala o koronavirusu’. Najboljim završnim radom proglašen je rad Maje Laktić s VERN-a ‘Analiza usklađenosti zdravstvene komunikacije kampanje za prevenciju HIV-a Designe thinking procesom’ mentorice Marije Volarević.

– Hrvatska udruga za odnose s javnošću kao krovna strukovna organizacija za komunikacije čestita svim sudionicama i sudionicima ovog natječaja na njihovim sjajnim i inovativnim projektima, poručuju iz HUOJ-a.