Pretraga

Osječki trojac opet u lovu na Googleovu nagradu

A- A+

Četvero studenata ekonomije iz Osijeka prošle su godine na natjecanju ‘Online Marketing Challenge’ koje organizira Google postigli ogroman uspjeh. Postali su najuspješniji tim iz Hrvatske te jedan od 15% najuspješnijih timova na cijelom svijetu. Na istom će natjecanju sudjelovati i ove godine te traže tvrtku koja bi bila voljna na suradnju.

YouTube

Izdvojeni članak

Osječki studenti ekonomije među najboljima na svijetu

Natjecanje ‘Google Online Marketing Challenge‘ ove će godine biti održano po šesti puta, a u proteklih pet godina na njemu je sudjelovalo ukupno 50-ak tisuća studenata i profesora iz više od 100 zemalja. Na natjecanje se mogu prijaviti svi zainteresirani a glavni cilj natjecanja je sa 250$ koje dodjeljuje sam Google kreirati što uspješniju online promotivnu kampanju neke tvrtke ili neprofitne organizacije kroz razdoblje od tri tjedna.

Među najuspješnijima prošle je godine bilo i četvero studenata ekonomije iz Osijeka koji su završili kao najuspješniji tim iz Hrvatske te jedan od 15% najuspješnijih timova iz cijeloga svijeta. Ove godine opet će sudjelovati na natjecanju, ali u tročlanom sastavu: Igor Jurić, Marin Lončar i Zoran Selinger. Marina Obšivač ove godine nije u timu jer je diplomirala.

Kako nam sami kažu, natjecanje će i ove godine biti iznimno neizvjesno, no očekivanja su u skladu s rezultatima koji su postignuti prošle godine. Kako bi mogli sudjelovati u natjecanju, trojac poznat pod imenom ‘AdLoomen’ trenutno traži tvrtku koja bi bila voljna na suradnju tijekom tri tjedna koliko traje samo natjecanje.

Valja pri tome napomenuti da bi kreiranje kampanje i njeno vođenje za samu tvrtku bili besplatni, a sve zainteresirane tvrtke mogu se prijaviti ovdje.

Isto tako, nakon završetka spomenutog razdoblja od tri tjedna tvrtka nije obvezana nastaviti suradnju s ‘AdLoomen’ niti će imati bilo kakvih troškova.

Marin Lončar telefonski nam je otkrio da bi voljeli surađivati s tvrtkom koja će biti maksimalno otvorena za suradnju te da nije bitno radi li se o tvrtki s jednim zaposlenikom ili pak velikoj korporaciji.

I što na kraju reći – uvjereni smo da će ‘AdLoomen’ i ove godine postići respektabilni uspjeh i u tome im želimo mnogo sreće.