Studenti iz Hrvatske među 5% najboljih na svjetskom natjecanju Google Online Marketing Challenge

Tim studenata s hrvatskog visokog učilišta Algebra, u konkurenciji više od 6.000 timova, plasirao se među 5% najboljih na svjetskom natjecanju Google Online Marketing Challenge. Njihova imena su Antonia Šakić, Nikola Škarica i Karlo Knežević, a na Algebri pohađaju preddiplomski studij Digitalnog marketinga. Na ovom natjecanju, koje svake godine organizira Google kako bi pružio priliku perspektivnim studentima da se iskažu u vještinama internetskog oglašavanja, naši su studenti dobili ocjenu ‘Strong’, u prijevodu ‘iznimno učinkovit rezultat’. Drugi hrvatski tim koji je sudjelovao, a koji je također dobio ocjenu ‘Strong’ je ekipa s Ekonomskog fakulteta u Zagrebu u sastavu Taja Kuzmić, Ivan Paštrović, Jelena Tomić, Maja Šuman i Filip Krbavac.

Mentor Vanja Šebek i članovi tima Antonia Šakić i Karlo Knežević (s lijeva na desno) | foto: Algebra

Visoko učilište Algebra, vodeće digitalno učilište u regiji, i ovoga je puta na svjetskim natjecanjima postiglo odlične rezultate. Njihovi studenti preddiplomskog studija Digitalnog marketinga Antonia Šakić, Nikola Škarica i Karlo Knežević plasirali su se među 5% najboljih na svjetskom natjecanju Google Online Marketing Challenge.

U konkurenciji više od 6.000 timova naši studenti od Googlea dobili ocjenu ‘Strong’

Google Online Marketing Challenge natjecanje je koje svake godine organizira Google kako bi uspješnim i perspektivnim studentima omogućio da iskažu svoje vještine internetskog oglašavanja. Da je Algebrin tim ostvario izvanredne rezultate govori i činjenica da je na ovom natjecanju sudjelovalo preko 6.000 timova, od kojih je njih čak 2.600 uspješno provelo zamišljene kampanje.

U tom broju timova ukupno je sudjelovalo 12.000 studenata iz 65 različitih zemalja svijeta, a timove je vodilo više od 600 mentora. Deset timova pristupilo je finalnom natjecanju koje je studentima iz Hrvatske izmaklo za samo nekoliko bodova.

Briljantni mladi matematičari: Na Srednjoeuropskoj olimpijadi naši učenici osvojili zlato i četiri bronce

‘Oduševila me požrtvovnost i trud koji su studenti uložili’

Mentor hrvatskog tima, inače voditelj studija Digitalnog marketinga Vanja Šebek, o ovom natjecanju imaju samo riječi hvale, a ne krije ni da su ga studenti svojim vještinama i angažmanom – prilično oduševili.

– GOMC je odlično iskustvo za student jer zahtjeva primjenu tek stečenih znanja, rad s klijentom, rad u timu, rad u neobične radne sate. Studenti su imali priliku sudjelovati u nečem velikom i osjetiti koliko zapravo primjenjivih znanja stječu, i to već na prvim godinama studija. Oduševila me njihova požrtvovnost i uložen trud, izjavio je Šebek.

Dodao je i kako vjeruje da je odličan plasman Algebrinih studenata još jedna snažna potvrda kvalitete i relevantnosti znanja koje se stječe na prvom i još uvijek jedinom studiju Digitalnog marketinga u široj regiji.

Kapetan tima Škarica: GOMC je fenomenalno natjecanje koje nama kao studentima daje
priliku da dobijemo ono pravo poslovno iskustvo.

O ovome natjecanju nekoliko riječi podijelili su i naši studenti koji su zaslužni za ovako dobar rezultat. Kapetan hrvatskog tima s Algebre Nikola Škarica kaže kako je ovo natjecanje upravo fenomenalno jer studentima daje pravo poslovno iskustvo.

– Google Online Marketing Challenge fenomenalno je natjecanje koje nama kao studentima daje priliku da dobijemo ono pravo poslovno iskustvo. Natjecanje nam je prije svega omogućilo da isprobamo, primijenimo i integriramo sva znanja koja smo stekli iz mnogih kolegija na fakultetu. Istodobno smo po prvi put kao tim radili usko s klijentom na organizaciji, izradi i plasiranju digitalnih kampanja i to u kratkom vremenskom roku s ograničenim budžetom, kazao je Nikola.

Kapetan tima Nikola Škarica | foto: Algebra

Članica njegova tima Antonia Šakić smatra da dobar rezultat mogu zahvaliti činjenici da su na ovo natjecanje gledali kao na izazov. Za nju osobno, kaže, plasman na GOMC-u potvrda je njezinih znanja i vještina.

– Od početka smo ovo natjecanje shvatili kao izazov iz kojega želimo izvući maksimum – za usvajanje novih znanja i ostvarivanje benefita za našeg klijenta, Brač Film Festival. Za mene osobno, rezultat natjecanja Google Online Marketing Challenge potvrda je da svoje svakodnevne zadatke na poslu u agenciji obavljam visokoj svjetskoj razini. Također sam si dokazala da uz puno radno vrijeme i redovito studiranje s dobrim timom mogu prihvatiti dodatni izazov i obaviti ga na visokoj razini, a usto se i zabaviti, rekla je Antonia koja inače radi kao planner asistentica u u agenciji Universal McCann.

Veličanstvena petorka: Debatna repka na Svjetskom prvenstvu na Baliju ostvarila dosad najbolji rezultat za Hrvatsku!

Nekoliko riječi o osebujnom iskustvu sudjelovanja, ali i ostvarivanja odličnog plasmana na GOMC-u, imao je za podijeliti i treći član tima Karlo Knežević.

– Primijenili smo znanja koja smo stekli na fakultetu i zajedno sa našim mentorom uspjeli napraviti uspješnu kampanju za klijenta iz filmske industrije. GOMC nauči studente kako se ponašati u timskim okruženjima, kako poštovati zadane rokove i na koji način digitalni projekti zapravo funkcioniraju, zaključio je Karlo.

Nadopuna teksta 8.9.2017. 9:36

Priopćenje za medije iz Algebre:

Povodom objave za medije o plasmanu tima studenata Visokog učilišta Algebra na natjecanju Google Online Marketing Challenge, gdje je tim ušao u 5% najboljih svjetskih timova te kao jedan od dva tima iz Hrvatske zaslužio ocjenu “strong” (ocjena za najbolje plasirane timove koji nisu prošli u finalno natjecanje u kojem se traže pobjednici), želimo pojasniti kako smo nenamjerno previdjeli činjenicu da je, unatoč jednakovrijednoj ocjeni (“strong”), tim Ekonomskog fakulteta Zagreb ostvario nešto veći broj bodova. Točna informacija u objavi za medije treba glasiti da je tim Visokog učilišta Algebra jedan od dva hrvatska tima ocijenjena ocjenom “strong”, što ne umanjuje uspjehe timova koji su ušli u sam vrh prestižnog svjetskog natjecanja. Ispričavamo se timu Ekonomskog fakulteta Zagreb te im srdačno čestitamo na uspjehu.

 

Odgovori