O nama
Konačno oblikovanje “agora-koncepta” nastaje 2003. godine osnutkom Visoke škole tržišnih komunikacija Agora, s pravom javnosti.
Ustrojavaju se i pokreću stručni studiji:
menadžmenta tržišnih komunikacija po akreditaciji Werbe Akademie am Wifi Wien i međunarodne organizacije oglašivača IAA USA, dizajna tržišnih komunikacija te diplomskog specijalističkog stručnog studija
kreativnog upravljanja tržišnim komunikacijama.
Zašto postati Agorin student?
Postanite dio branše u ekspanziji.
O statusu tržišnih komunikacija uvjerljivo govori podatak da im godišnje tržište dostiže milijardu dolara. Studij na Agori pruža konkretna znanja za tržište rada. Kada pogledate oglase za posao vidjet ćete da su usko specijalizirani: menadžer prodaje, menadžer marketinga, account manager, copywriter, art director, grafički dizajner, web dizajner, videoproducent.
Mi Vas osposobljavamo upravo za takva radna mjesta.
Provjerite više informacija o upisima na sljedećem linku.
AGORIN nastavnički tim je sastavljen od istaknutih hrvatskih znanstvenika i stručnjaka te od gostujućih nastavnika iz Austrije, Njemačke, Engleske, Irske, Wallesa, Španjolske, Portugala i Francuske.
Angažiranjem većeg broja stručnjaka iz agencijske ili gospodarske prakse postignuta je njihova puna opredijeljenost preuzetim nastavnim obvezama i radu sa studentima u omjeru 1 prema 3 – na jednog nastavnika dolaze tri studenta.
Popis predavača:
Prof. dr. sc. Branko BOŠNJAK, Pula
Prof. dr. sc. Sava BOGDANOVIĆ, Zagreb
Prof. dr. sc. Klaus NORTH, Wiesbaden
Prof. dr. sc. Hartmut F. BINNER, Hannover
Prof. dr. sc. Francisco Javier PEREZ-LATRE, Pamplona
Prof. dr. sc. Josip MULLER, Zageb
Prof. dr. sc. Goroslav KELLER, Zagreb
Prof. dr. sc. Robert PERČEVIĆ, Zagreb
Prof. dr. sc. Marin MILKOVIĆ, Varaždin
Prof. dr. sc. Aleksandar BOGDANIĆ, Banja Luka
Prof. Ivan DOROGHY, Zagreb
Dr. sc. Anton BUM, gost.prof., Wien
Dr. sc. Gabriele STANEK, gost.prof., Wien
Dr. sc. Damir NOVOTNY, višipredavač, Zagreb
Ludwig BAUER, gost.prof., Zagreb
Boris LJUBIČIĆ, gost.prof., Zagreb
Slobodan PRESEČKI, gost.pred., Zagreb
Mr. sc. Michael GLAZER, gost.doc., Delawere, USA
Mr. sc. Stephan BECK, gost.doc., Stuttgart
Mr. sc. Nenad BOGDANOVIĆ, višipredavač, Zagreb
Tomislav HUIĆ, višipredavač, Zagreb
Mr. sc. Zorislav KALEB, višipredavač, Zagreb
Mr. sc. Branka HLEVNJAK, višipredavač, Zagreb
Dalibor MATANIĆ, višipredavač, Zagreb
Mr. sc. Dina TOMŠIĆ, predavač, Zagreb
Mr. sc. Dean KOVAČ, predavač, Zagreb
Mr. sc. Dražen RAJKOVIĆ, predavač, Zagreb
Mr. sc. Christian SPATH, gost.pred., Wien
Mr. sc. Mario PERIĆ, predavač, Zagreb
Siniša BOGDANOVIĆ, predavač, Zagreb
Mr. art. David LUŠIČIĆ, predavač, Rijeka
Petra KUŠNEC, predavač, Zagreb
Goran BOŽIĆ, predavač, Zagreb
Josip VRANČIĆ predavač, Zagreb
Damir MATKOVIĆ, predavač, Zagreb
Mario PERIŠA, predavač, Zagreb
Željko JELIĆ, predavač, Zagreb
Dren ŽEKIĆ, predavač, Zagreb
Osvoji stipendiju! Visoka škola Agora nudi stipendije na stručnom studiju Menadžmenta tržišnih komunikacija!
Studij menadžmenta tržišnih komunikacija je prema praksi orijentirana
visokoškolska izobrazba za menadžere tržišnih komunikacija. U globalnom
svijetu koji je postao komunikacijska mreža s bezbrojnim čvorovima,
tračnicama i isprepletenostima traži se generalizam – sposobnost za
mišljenje koje povezuje, umrežava i objedinjuje i iz kojega tek onda dolaze
nova kreativna rješenja i ideje. Obrazovanje komunikacijskih generalista
jedan je od ciljeva studija MTK.
No, i dalje će postojati preferencije, sklonosti i izražaji talenta koje želimo
poticati što vodi do stjecanja specijalizacije na parcijalnim područjima tržišnih komunikacij.
Uobičajena klasična definicija grafičkog dizajna danas je preuska da
bi obuhvatila sve ono sto jedan suvremeni dizajnerski studijski program
tržišnih komunikacija obuhvaća.
On danas uključuje cijeli repertoar
znanja i vještina kako bi se kvalificirano ovladalo složenim procesom
oblikovanja cijelih sustava tržišnih komunikacija bez obzira na medij koji
se korist.
Kreativno upravljanje tržišnom komunikacijom, u njezinoj sveobuhvat
nosti, jest spoj stručnog promišljanja i kreativnosti uz uporabu „soft “
menadžerskih alata i tehnika, ICT i softvera koji utjelovljuju nove dimen
zije zvuka, pokreta, vremena i virtualnoga prostora u cjelini.
Kreativni
direktori tržišnih komunikacija naučit će upravljati vlastitom karijerom
kao svojevrsnim „portfeljom “ kojega angažiraju u pojedinačnim, autorskim
radovima ili timskim projektima u domaćem ili međunarodnom okruženju
s izrazito promjenjivim kulturnim, tehničkim i poslovnim zahtjevima u
kojemu je obrazovanje i učenje u funkciji osobnoga „životnoga dizajna”
– ključna vještina.
Od samih početaka djelovanja i rada Visoka škoa AGORA ustraje na mobilnosti studenata I nastavnika u naciobnalnom I europskom prostoru. Tako su realizirane dvije tromjesečne studijske mobilnosti studenata studija menadžmenta u Beču, studentska razmjena po osam studenta na relaciji Zagreb – Mannheim uz najavu cijele serije razmjena studenata unutar EDCOM-a.
Petnaestak stranih profesora već deset godina izvodi nastavu u Zagrebu dok je pet Agorinih nastavnika boravilo na vise tjednih boravaka u vise europskih visokih učilišta.
Diplomanti dodiplomskih studija I specijalističkog stručnog studija KUTK zapošljivi su po osnovi svojih kompetencija tržišnoga komunikacijskoga «generalizma» u branši tržišnih komunikacija ali i po osnovi svoje specijalizacije temeljene na poduzetničkoj izobrazbi kao pokretači i vlasnici specijaliziranih agencija/poduzeća za tržišne komunikacije. Ono čime smo posebno ponosni jest da praktički nema nezaposlenih Agorinih diplomanata.
Provjeri što ima novoga ili imaš li kojeg prijatelja na facebook stranici Visoke škole Agore.
Visoka škola tržišnih komunikacija AGORA
Trnjanska cesta 114,
10 000 Zagreb
Studentska referada:
tel. +385 (1) 222 5 700;
fax. +385 (1) 615 7 615
e-mail: tajnistvo@vsa.hr
web: www.vsa.hr