Pretraga

Učila nikad dosta: Jedno inovativno su smislili ovi mladi Varaždinci

A- A+

Dvoje učenika iz varaždinske I. gimnazije, odnosno Tamara Fruk i Sven Tot, pod nadzorom mentorice Kristine Oršić – Manojlović predstavili su na finalu Ideje godine aplikaciju Tutoring, koja bi povezivala učenike, ali i studente koji trebaju pomoć u shvaćanju gradiva te one učenike te ostale koji su spremni pomoći drugima u učenju. Na ovaj bi način potaknuli solidarnost kroz izravne kontakte onih s nešto slabijim znanjem i ocjenama te one s boljim. Više o projektu rekli su nam sami.

Na finalu ovogodišnje Ideje godine, svojim su se projektom predstavili Tamara Fruk i Sven Tot, učenici I. gimnazije Varaždin. Oni svojom idejom osim što namjeravaju utjecati na poboljšanje ocjene učenika i studenata, svojom idejom promiču pozitivne vrijednosti kao što su solidarnost, zdrava izravna komunikacija i spremnost na pomaganje.

U Hrvatskoj nema takva aplikacija

Priliku da više kaže o aplikaciji, Sven je džentlmenski prepustio kolegici s kojom je zajedno pripremao projekt.

– Tutoring bi bila besplatna mobilna aplikacija, kojom bi povezali učenike koji trebaju pomoć u učenju s onima koji su im spremni pomoći. Kao tutori osim učenika mogle bi se registrirati i druge osobe kompetentne za to. Dakle mogao bi se registrirati bilo tko, a onda bi se tako omogućilo povezivanje učenika kojima je potrebna pomoć, s tutorima dakle nekime tko bi im objasnio određeni predmet, pojašnjava nam Tamara Fruk.

Kada je riječ o konkurenciji, ona je nepostojeća kod nas.

– Za Hrvatsku ne postoji nikakva takva aplikacija. Postoje web stranice Moje instrukcije i još neke stranice, ali one su neažururirane i ne omogućavaju da se direktno stupi u kontakt s instruktorom ili učenikom koji bi nudio instrukcije, govori Tamara.

Financirali bi se od oglašivača

Kako su u svome projektu varaždinski gimnazijalci naglasili da bi aplikacija bila besplatna, interesiralo nas je kako bi se financirali.

– Na našoj aplikaciji bi se druge tvrtke oglašavale pomoću pop up reklama. Od toga bi dobili neku naknadu. Mislim da je riječ o nekoliko dolara po tisuću prikazivanja. Također naknada se dobiva od preuzimanja preko AppStorea i Google Playa, a zapravo profit nam nije presudan, nego nam je bitno da pokrijemo troškove, rekla nam je Tamara.

Projekt zapravo ima humaniji karakter.

– Želimo da se ponajprije učenici bolje povežu, dakle oni sa slabijim znanjem i ocjenama i oni s boljim te da tako potaknemo neku solidarnost. Uz to bi omogućili drugim osobama da isto tako stupe u kontakt s učenicima, da se poboljša odnos prema učenju i školi općenito, naglašava ova učenica I. gimnazije Varaždin.

Izdvojeni članak

Virtualna kabina za presvlačenje za sve koji mrze isprobavanje odjeće

Projekt dobra prilika da učenici povežu teorijska i praktična znanja

Kako je mentorici Kristini Oršić – Manojlović ovo treća godina kako s timovima iz svoje škole nastupa na Ideji godine, pitali smo ju gdje vidi uvijek nove motive.

– Mislim da je to jedno dobro iskustvo za učenike, budući da su to učenici koji slušaju biznis menadžment. Spojiti nekako tu praksu s teorijom koju učimo na satu, zapravo je uvijek dobra stvar za učenike. Jedno praktično iskustvo u kojem oni prođu taj proces rada na projektu, vide koji je rezultat i dobiju neki feedback, rekla nam je profesorica Oršić – Manojlović.

Prve godine je tim kojem je bila mentorica i pobijedio. Interesiralo nas je jesu li djevojke koje su imale aplikaciju Croatian Beaches, poradile dodatno na njenoj realizaciji.

– One su se odlučile zbog ostalih obaveza u školi poraditi na tome tek godinu dana poslije, odnosno prekasno. Ispostavilo se da je jedna druga osoba napravila aplikaciju za koju su one imale ideju, doduše loše. Ali eto i to je jedno iskustvo da kada imaš ideju odmah kreneš u njenu realizaciju, zaključila je Kristina Oršić – Manojlović.

U videu pogledajte predstavljanje Tutoringa na finalu Ideje godine.