Ispunite anketu studenata Ekonomije i osvojite UBER bon u vrijednosti od 35 kuna

Četvorica studentata zagrebačke Ekonomije odlučila su provesti istraživanje o ekonomiji dijeljenja na primjeru UBER-a za Rektorovu nagradu Sveučilišta u Zagrebu. U tu svrhu provode anketu čija je svrha dobiti uvid u potrošačke navike mladih – srednjoškolaca i studenata – te u njihove stavove o ekonomiji dijeljenja. Anketu, koju možete pronaći ovdje, moguće je ispuniti od subote 28. travnja, a ispitanici koji to žele, mogu ostaviti svoju mail adresu pa će najsretniji od njih biti dobitnici UBER promo koda u vrijednosti od 35kn koji će se moći upotrijebiti na području cijele Hrvatske.

Foto: Pixabay

Ekonomija dijeljenja ili ekonomija suradnje predstavlja nove poslovne modele u kojima digitalne platforme omogućuju korisnicima da istovremeno budu u ulozi potrošača i pružatelja usluga. Neke su nam od poduzeća koja nude takve usluge već svima poznate, poput Ubera ili Airbnba. Uber, prisutan u Hrvatskoj od 2015. godine, postao je jednim od najvećih igrača na domaćem taksi tržištu.

Naporna pitanja koja svi postavljamo taksistima

Od početka poslovanja u Hrvatskoj poduzeće prate mnoge kontroverze, sukobi s konkurencijom te pitanje treba li liberalizirati taksi tržište i u potpunosti legalizirati Uberov poslovni model?

Prateći Uber te njihov model poslovanja u kontekstu ekonomije dijeljenja, četvorica studenata Hrvoje Bilić, Vedran Brozović, Filip Hrastić i Luka Meštrović s Ekonomskog fakulteta u Zagrebu odlučili su provesti istraživanje među studentima i srednjoškolcima te napisati rad za Rektorovu nagradu Sveučilišta u Zagrebu pod mentorstvom doc. dr. sc. Kristine Petljak i doc. dr. sc. Dore Naletine s Katedre za trgovinu Ekonomskog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu.

Studenti se upustili u istraživanje o potrošačkim navikama mladih

Do sada se provelo samo jedno istraživanje o zadovoljstvu korisnika uslugama Ubera te njihovim stavovima. Međutim, budući da se radi o inovativnim poslovnim modelima studenti Ekonomskog fakulteta smatrali su da je nužno ispitati stavove mladih, srednjoškolaca i studenata.

– Htjeli smo u fokus istraživanja staviti mlade i njihove potrošačke navike. Mladi su oni koji najbrže usvajaju nove tehnologije i njihovi su stavovi pokazatelj budućnosti. Ne bi ih se trebalo zanemariti pri znanstvenim istraživanjima i donošenju novih zakona, istaknuo je student Filip Hrastić.

KLJUČNE INFORMACIJE O ISTRAŽIVANJU:

ŠTO?
Istraživanje o ekonomiji dijeljenja na primjeru UBERa za Rektorovu nagradu Sveučilišta u Zagrebu; anketom se želi dobiti uvid u potrošačke navike mladih (srednjoškolci i studenti) te njihovi stavovi o ekonomiji dijeljenja.

TKO?
Četvorica studenata Ekonomskog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu: Hrvoje Bilić, Vedran Brozović, Filip Hrastić, Luka Meštrović, a pod mentorstvom doc. dr. sc. Kristine Petljak i doc. dr. sc. Dore Naletine s Katedre za trgovinu Ekonomskog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu. Ispitanici mogu biti mladi iz cijele Hrvatske, srednjoškolci/-ke i studenti/-ce

GDJE?
Anketa se može ispuniti online preko poveznice, a ispitanici mogu biti mladi iz cijele Hrvatske.

KADA?
Anketu je moguće ispuniti zaključno do subote, 28.04.2018.

ZAŠTO?
Rezultati će donijeti uvide u potrošačko ponašanje mladih te otkriti njihove stavove o ekonomiji dijeljenja te omogućiti analizu njihovoga zadovoljstva UBER aplikacijom. Svi ispitanici koji to žele, mogu ostaviti svoju email adresu pa će najsretniji od njih biti dobitnici  UBER promo koda u vrijednosti od 35kn koji će se moći upotrijebiti na području cijele Hrvatske!

Odgovori