Pretraga

Evo zašto je dobro jesti kokice u kinu

A- A+

Iako to zvuči pomalo nevjerojatno, jedenje kokica u kinu pomaže vam uštedjeti novac. Istraživanje je pokazalo da smo za vrijeme žvakanja ovih grickalica prisutnih u svakom kinu imuni na reklame i poruke koje nam iste šalju.

Gotovo da nema osobe koja u kinu ne naručuje kokice, a ako takvi postoje, trebali bi smjesta početi jesti iste dok sjede u kino dvorani. Istraživanje je pokazalo kako jedenje kokica u kinu može pomoći uštedjeti vaš novac, budući da blokira reklamne poruke koje nam ekran šalje dok čekamo projekciju filma, piše Mail Online.

Izdvojeni članak

Najzaraznije pjesme koje nam se urežu u pamćenje zbog reklama

Blokira se proces usvajanja reklamnih poruka

Kada gledamo reklame, usne i usta automatski simuliraju izgovor novog imena, te utječu na to da ga nesvjesno ponavljamo u glavi dok nam ne postane poznato. Dok žvaćemo kokice ne radi se samo o distrakciji, već blokiramo taj proces, zbog čega reklame ne djeluju na osobu onako kako bi trebale. Sama radnja žvakanja stopira apsorbiranje reklama. Studiju je provela grupa njemačkih psihologa, koji su otkrili kako mozak budući da je zaposlen jedenjem kokica, u nemogućnosti registrirati ime koje nam reklama daje, zbog čega ona gubi svoj efekt.

Izdvojeni članak

Video reklame, koje su ujedno i umjetnička djela

Kokice daju imunitet pred efektima reklamiranja

Istraživači su grupi studenata dali da gledaju reklame za pivo, čips, tablete protiv bolova i druge proizvode. Nekima su dali kokice dok su drugi sisali kocku šećera, što im je dalo osjećaj slatkoće, no nije davalo potrebu za žvakanjem. Tjedan dana kasnije, studentima je pokazana selekcija proizvoda te su upitani koliko im se isti sviđaju. Oni koji su dobili kocku šećera bili su skloniji prepoznavati brendove čije su reklame gledali i kupiti ih. Oni koji su jeli kokice nisu tako dobro prepoznavali imena te nisu pokazali želju za kupovanjem proizvoda.

– Sama aktivnost jedenja kokica učinila je sudionike istraživanja imunima na uvjeravajuće efekte reklamiranja, rekao je voditelj istraživanja dr. Sascha Topolinski.