Pretraga

Otkrijte zanimanje: Voditi marketing na društvenim mrežama kreativan i zabavan posao

A- A+


Izdvojeni članak

Otkrijte zanimanje: Od djetinjstva razmišlja samo o iluzionizmu

Andrej Virant Sadiković ima 24 godine i iskorištava sve svoje prilike maksimalno. Završio je preddiplomski studij poslovne ekonomije u Zagrebu i odlučio probati raditi godinu dana prije nego upiše diplomski. Motiv je jasan: osobno usavršavanje i napredovanje kroz posao. Upravo to je pronašao na poziciji stručnjaka za marketing na društvenim mrežama i zasad mu sve ide od ruke. Pogledajte kako je Andrej razbio predrasudu da se osobe njegovog zanimanja ‘samo igraju po Fejsu cijeli dan’.

Pozicija social media marketing interna koju je izabrao 24-godišnji Andrej obuhvaća osmišljavanje marketinških kampanja i komunikacije brandova na Facebook stranicama te pisanje raznih kreativnih tekstova za oglase.

Izdvojeni članak

Otkrijte zanimanje: Redatelju su kadrovi u glavi od 0 do 24

Što rade svi ti ‘community manageri’ na Facebooku?

Kad se želite baviti društvenim mrežama, morate si osvijestiti činjenicu da se promjene u IT svijetu događaju sve brže, a ukoliko želite biti dobri u svom poslu morate se intenzivno informirati o trendovima tog područja. Kako radi u digitalnoj marketinškoj agenciji, zamolili smo Andreja da nam objasni razliku klasične i digitalne marketinške agencije.

– Danas radiš pod jednim uvjetima i pravilima, a onda naprimjer Facebook odluči promijeniti pravila igre i ograniči tvoju komunikaciju. Svakodnevno se susrećemo s takvim izazovima i zbog toga je bitno da poznajemo IT materiju i digitalne medije, obrazložio je ovaj ambiciozni mladić.

Osim toga, bitna stavka ovog posla je i takozvani CM, community management, koji podrazumijeva osmišljavanje vođenje i koordiniranje komunikacije nekog brenda na Facebook stranici.
– Posao je CM-a da osmišljava sadržaje koji će se objavljivati na društvenoj mreži te odgovara na upite i komentare fanova, odnosno korisnika, opisao je.
Iako zvuči jednostavno, odgovornost ovog posla je jako velika jer komunikacijom preko Facebooka osoba predstavlja brand, tvrtku ili osobu te uvijek mora dodatno razmišljati kako će društvo prihvatiti komunikaciju.

Izdvojeni članak

Otkrijte zanimanje: ‘Politika je kurva, ali je se da upristojiti’

Napredovanje u karijeri? Može!

Radni dan jednog stručnjaka za marketing na društvenim mrežama počinje oko 9 sati ujutro i traje do 17 ili 18 sati popodne. Međutim marketinški posao je nepredvidiv i nije uvijek sve tako jednostavno.

– Kad radiš na cool projektima nije ti teško jer želiš ostvariti najbolji rezultat i praktički živiš za svaki projekt, pa onda radiš i duže. Zna biti dosta stresno, ali uz količinu pozitivne energije koja je u firmi to niti ne doživiš, pohvalio je svakodnevnu radnu atmosferu.
Andrej je sretan zaposlenik, a tvrdi da je presubjektivan za nedostatke svog poslodavca, digitalne marketinške agencije iSTUDIJA.

Tvrtka koja broji četrdesetak zaposlenih čiji prosjek godina je 24, svakim danom sve više raste i raznim edukacijama mnogo ulaže u svoje zaposlenike, a najviše potiče kreativnost.
– Svaka osoba u tvrtki može napredovati ukoliko za to ima ambicije te prolazi niz edukacija kako bi bila što bolje pripremljena za izazove. Motiv za ovim poslom meni je osobno bila želja za dokazivanjem vlastite vrijednosti i znanja, a upravo to sam pronašao u Istudiju, priča nam sugovornik.

Slika izvana: 'Oni se igraju po Fejsu'

Mnogi misle da se stručnjaci za marketing na društvenim mrežama po cijele dane igraju na Facebooku, jer se ne zna dovoljno o ovom sektoru. Međutim Andrejeva priča dokazala je kako to baš i nije tako.

Prvi tjedan ga odmah bacili u vatru

U digitalnoj marketinškoj agenciji plaća je očito dobra, a uspjeli smo dobiti samo informaciju da je Andrej zadovoljan istom. No nije u šoldima sve, pa tako ovog ambicoznog mladića najviše veseli činjenica da je ispred mnogih na tržištu upravo zbog specifičnih znanja koja stječe svaki dan jer mu tvrtka nudi razne edukacije.

Da iSTUDIO zaista želi okupiti najbolje i najkreativnije pokazuje činjenica da nove zaposlenike ‘bacaju u vatru’ čim dođu na probni rok. – Nakon tjedan dana radnog staža morao sam održati prezentaciju pred upravom jednog velikog uspješnog domaćeg sportskog kluba kojeg sam donedavno gledao samo na televiziji, prisjeća se Andrej.

Međutim nije mu žao jer je sve dobro ispalo, a laskalo mu je što je već nakon tjedan dana radio na tako velikom i zanimljivom projektu.