Pretraga

Zanimljiva ideja: Reklamiraju se u izlogu kako bi pronašli posao

A- A+

Danas je pronaći zaposlenje postala prava umjetnost, a ljudi izmišljaju svakakve načine kojima bi se predstavili poslodavcima u originalnom svjetlu, a oni izmišljaju sve čudnije načine da selektiraju zaposlenike. U Danskoj su se dosjetili zanimljivog načina traženja posla-sjedite u izlogu i predstavljate vlastitu kreativnost i snalaženje u radnom okruženju.

Do posla je u današnje vrijeme zaista teško doći, a većini nezaposlenih već je dojadilo konstantno slanje životopisa, za koje nisu sigurni ni je li ih itko uopće pročitao. Neposredno predstavljanje poslodavcima također je u većini slučajeva jednostavno nemoguće, pa su se u Danskoj dosjetili doista jedinstvenog načina zapošljavanja. Ukoliko tražite posao, možete ući u izlog, te pokazati koliko ste kreativni i kako biste se snašli u poslovnom okruženju, piše Daily Mail.

Izdvojeni članak

Provjerite gdje u inozemstvu možete vrlo lako pronaći posao

Sjedite u izlogu i pokazujete svoju kreativnost

Ovaj način predstavljanja osmislila je jedna marketinška tvrtka, a taj se potez pokazao ispravnim, jer je nekoliko ljudi na taj način već pronašlo posao. -Spreman sam sve pokušati samo kako bih dobio posao, kazao je Hannibal Camel Holt, nezaposleni politolog, nakon što je sjeo u ‘ured’ u izlogu i počeo raditi. Ovaj izazov prihvatio je bez razmišljanja, jer već godinama bez uspjeha pokušava pronaći posao, iako je kompetentan u svom području i govori čak šest stranih jezika.

Marketinška kompanija koja je došla na ovu ideju, svoje je prostorije odlučila iskoristiti za reklamiranje ljudi koji traže posao. U izlogu se nalazi sav neophodni pribor za rad, a na staklu se nalazi natpis ‘Ovdje sjedi nezaposleni akademik’.

Izdvojeni članak

HZZ otkriva u kojim je hrvatskim gradovima najlakše naći posao

Nekoliko osoba je na ovaj način već pronašlo posao

-Kompanije koje traže radnike, kada raspišu natječaj uglavnom dobivaju nekoliko stotina manje-više identičnih biografija i motivacijskih pisama,pa je stoga zaista teško odabrati radnika, posebno u odjeljenjima za ljudske resurse gdje su potrebne kreativne osobe. Zainterani poslodavci mogu svakog trenutka ući u ured i obaviti razgovor s potencijalnim zaposlenikom

Ovaj projekt pokazao se dosad veoma uspješnim, a nekoliko je osoba nakon reklamiranja u izlogu zaista uspjela dobiti posao.