Pretraga

Davor Gobac uz pjevanje voli i slikanje, a evo gdje možete pogledati njegovu najnoviju izložbu ‘Volim crtane filmove’

A- A+

Davor Gobac poznati je hrvatski roker i frontmen grupe Psihomodo Pop, no osim glazbe, voli i likovnu umjetnost. Ono što Gobac naslika ne ostaje skriveno od očiju javnosti jer često izlaže svoje radove u različitim gradovima. Ovoga puta njegova izložba bit će otvorena u Splitu.

unist.hr

Davor Gobac možda nam je poznatiji kao glazbenik, ali osim toga, on je i likovnjak. Samostalnu izložbu „Volim crtane filmove“, publika će imati priliku posjetiti u Sveučilišnoj galeriji Vasko Lipovac u Splitu.

Izložba se otvara u ponedjeljak, 9. srpnja u 20 sati, a prisutan će biti i autor. U glazbenom dijelu izložbe nastupit će studentski bend Z. Izložba će ostati otvorena do 19. srpnja.

Izdvojeni članak

Ove slavne osobe jednako su uspješne u više grana umjetnosti

U Sveučilišnoj galeriji bit će postavljeno 20 radova inspiriranih maštom koja je dijelom temeljena na urbanoj pop kulturi, stripu čiju okosnicu prepoznajemo i u crtežu Walta Disneyja, kao i djelima predstavnika pop arta Andyja Warhola.

Izložba je realizirana uz potporu Grada Splita i Splitsko-dalmatinske županije, a podržana je i od strane Ministarstva kulture u sklopu projekta „Europska godina kulturne baštine 2018.“

Iz teksta predgovora kataloga kustosa izložbe Ivana Kokeze:
(…) U nepreglednom nizu asocijacija koje prizivaju Gopčevi „animirani“ radovi jedna misao ipak prevladava i objedinjuje dosad nabrojane elemente njegova likovnog izraza. Riječ je o djetinjstvu koje na realnoj i simboličkoj razini možda i najprikladnije definira prezentirani slikarski opus: na realnoj utoliko što autor rođen 1964. godine makar i samo formalno rekapitulira sebi bliske i drage životne epizode (kako su manjim dijelom spomenute ranije), a na simboličkoj utoliko što prikazani eksterijeri i likovi odišu autentičnim slikarskim doživljajem. Gopčeve eskapade, naime, na maštovit i zabavan način recikliraju visoko urbanizirane i otuđene zone odrastanja, formirajući zaigrane i nesputane te nerijetko humoristične i buntovne krajolike pune života. Tako se pod slojevima tek površinski rasvijetljenih i međusobno bliskih utjecaja kriju nekonvencionalna i dječjim zanosom ispunjena slikarska načela. (…)