Pretraga

Coca – Cola nakon 13 godina nije više najjači svjetski brend

A- A+

Coca – Cola prvi put nakon 13 godina nije najjači svjetski brend, a s te ju je pozicije skinuo elektronički div Apple. Od 2000. godine tvrtka Interbrand sastavlja listu ‘100 najmoćnijih marki svijeta’, a najpoznatiji svjetski proizvođač bezalkoholnih pića prvi puta nije na čelu.

Screenshot: Interbrand

Prvi puta u posljednjih 13 godina Coca – Cola nije najjači svjetski brend, a s čelne pozicije ju je skinuo Apple. Američka kompanija koja se bavi procjenjivanjem vrijednosti brendova Interbrand, izdaje listu ‘100 najmoćnijih marki svijeta’ od 2000., te po prvi put na vodećem mjestu nije najpoznatiji svjetski proizvođač bezalkoholnih pića.

Izdvojeni članak

Iznenađujuće je za što sve Coca-Cola može poslužiti

Coca – Cola je ove godine izgubila i drugu poziciju, koju sada zauzima Google. Vrijednost brenda Apple se procjenjuje na 98,3 milijarde dolara, Googlea na 93, 2 milijarde, dok je vrijednost Coca – Coline marke ‘samo’ 79,2 milijarde dolara.

Listu pet najjačih čine još IBM na četvrtom mjestu te Microsoft na petom. Inače najveći konkurent Coca – Cole, Pepsi zauzima 22. poziciju, a vrijednost brenda mu je procijenjena na 17,8 milijardi dolara.

Kad smo već na pićima, dodajmo i da je najjača marka alkoholnih pića američko pivo Budweiser, koji se prema listi Interbranda smjestio na 31 mjesto.