Pretraga

Dvije domaće kampanje, koje su pomogle najmlađima, dobile najvažniju svjetsku PR nagradu

A- A+

Dvije hrvatske kampanje koje su pomogle najranjivijim skupinama našeg društva, međunarodni žiri postavio je u sam vrh izvrsnosti ovogodišnjeg izdanja najvažnije svjetske nagrade za odnose s javnošću, Golden World Awards for Excellence Međunarodne udruge za odnose s javnošću (IPRA). Stratešku komunikaciju prema javnosti za oba projekta osmislila je i provodila agencija CTA komunikacije.

Ranko Dragičević i Daniel Lončar (lijevo) te Kristijan Sindik (desno)
Foto: CTA Komunikacije PR

Kampanja 1100 kilometara za 1100 terapija za Udrugu roditelja djece s teškoćama u razvoju Brački pupoljci i planinare Ranka Dragičevića i Daniela Lončara odnijela je pobjedu u kategoriji nevladinih organizacija, dok je Zlatna vrpca – 7 maratona u 7 dana, pothvat maratonca Kristijana Sindika nagrađen u kategoriji organizacije događaja. Obje kampanje radila je ekipa iz CTA komunikacije.

Izdvojeni članak
daniel lončar mate dedić ranko dragičević

Kakav, doslovno, vrh nastavnik: Popeo se na planinu pa održao online sat geografije

‘Jedna mala skupina može napraviti velike promjene’

Dobrotvorna akcija 1100 kilometara za 1100 terapija bila je vrlo izazovan planinarski pothvat kojim su Ranko Dragičević i Daniel Lončar u 49 dana propješačili čak 1100 kilometara najzahtjevnije hrvatske pješačke rute Via Adriatica. Hodajući po surovim uvjetima najvećih i najdužih hrvatskih planina pažnju su usmjeravali na svakodnevnu borbu Udruge roditelja djece s teškoćama u razvoju Brački pupoljci te apelirali na građane da doniraju sredstva bračkim mališanima. U konačnici je prikupljeno 168.800 kuna, a kampanja je ove godine već nagrađena zlatnim Grand PRixom Hrvatske udruge za odnose s javnošću.

– Ovo je već drugi Golden World Awards for Excellence za Bračke pupoljke u suradnji s našim timom što pokazuje kako jedna mala skupina itekako može napraviti velike promjene koje su prepoznatljive na globalnoj razini. Svaki komunikacijski stručnjak svoje znanje može i mora koristiti za dobro, a ovakva svjetska priznanja su za to samo dodatna motivacija. Hvala Ranku i Danielu, hrabrim roditeljima iz Udruge Brački pupoljci te cijelom timu CTA komunikacija koji je u još jedan projekt utkao svoje srce, izjavila je mlađa komunikacijska savjetnica Valentina Mezdić, ujedno i voditeljica tima kampanje 1100 kilometara za 1100 terapija.

‘Uspjeli smo u našem naumu’

Projekt Zlatna vrpca – 7 maratona u 7 dana osmišljen je na inicijativu maratonca Kristijana Sindika. Pretrčavši 295 kilometara od Splita do Tivta u Boki Kotorskoj od 4. do 10. veljače 2021., uspio je prikupiti čak 212.664 kuna za nabavku infuzijskih volumetrijskih pumpi, kao i dodatne opreme za liječenje najmlađih splitskih pacijenata na Odjelu dječje onkologije KBC-a Split. Svaka pojedina ruta iznosila je duljinu jednog maratona – 42 km. Svi zainteresirani mogli su se pridružiti Kristijanovim maratonima, kao i kupovati kilometre.

– Zlatna vrpca – 7 maratona u 7 dana dobrotvorni je događaj kojim smo se nastojali zauzeti za najranjivije skupine u društvu. Uz pomoć velikog broja ljudi iz Hrvatske, ali i šire, akcija je dotaknula mnoge, a mi smo uspjeli u našem naumu. Za nas je ova kampanja postala pobjednička u trenu kad je prijeđen posljednji kilometar za splitsku dječicu, a osvajanjem IPRA-ine komunikacijske nagrade dobili smo potvrdu struke da je ona uistinu jedna od najboljih u svijetu, izjavio je Petar Tanta, direktor CTA komunikacija i voditelj tima na projektu Zlatna vrpca – 7 maratona u 7 dana.

Najvažnija nagrada u svijetu PR-a

Na nagrađenim dobrotvornim kampanjama, uz već spomenute pojedince, radili su i Mirjana Nižetić, Dijana Šabić, Mate Mladina, Gina Victorija Damjanović, Branimir Džaja, Gordan Turković, Velimir Hlupić i Hana Kajari. Nakon prve osvojene IPRA-ine nagrade prije dvije godine s kampanjom Nešto zbilja važno, ovo su već drugo i treće osvojeno priznanje Golden World Awards for Excellence u samo tri i pol godine postojanja mlade agencije CTA komunikacije koja svakodnevnim radom nastoji promicati vrijednosti u koje vjeruje.

Golden World Awards for Excellence najvažnija je nagrada u svijetu odnosa s javnošću koju od 1990. godine dodjeljuje Međunarodna udruga za odnose s javnošću (IPRA), promičući izvrsnost i etičnost u odnosima s javnošću. Njen značaj potvrđuje i žiri sastavljen od stručnjaka iz cijeloga svijeta, kao i broj i raznolikost prijava koje pristižu svake godine.