Pretraga

Hrana koja pomaže da budete usredotočeni kada je to najpotrebnije

A- A+

Većina studenata i učenika budnost i koncentraciju pokušavaju održati kavama i energetskim napitcima, no to će prije odmoći nego pomoći. Naime, česte posljedice tih pića su nervoza i tjeskoba, pa ako želite biti usredotočeni, ali mirni, trebate pravi izbor hrane. Donosimo koje namirnice će vam itekako pomoći u tome da vam mozak ostane fokusiran, oštar i zdrav.

Umjesto da u sebe točite litre kave i energetskih pića ili žvačete ogromne količine čokolade koja će vas naglo dignuti, ali i spustiti, trebali biste razmisliti o namirnicama koje dugoročno poboljšavaju rad mozga i pomažu vam da ostanete usredotočeni kada vam to najviše treba.

Izdvojeni članak

Vjerovali ili ne, ova hrana vas zaglupljuje

Kvinoja

Ova žitarica je iznimno bogata zdravim ugljikohidratima, koji su mozgu najvažnija hrana. Ona neće uzrokovati žestoke oscilacije u razini šećera u krvi, dat će vam mnoštvo energije i koncentracije.

Piletina

Ovo je meso bogato željezom, koje će vam dati energije,a također potaknuti mentalne aktivnosti, bolje pamćenje, brzinu donošenja odluka i pažnju.

Jaja

Žumanjak u jajetu sadrži lutein, aktioksidans povezan s oštrim vidom. Niske razine luteina u mozgu povezane su s kognitivnim oštećenjima. Dva jaja pružaju 250 mg kolina, vitamina B koji pomaže u održavanju strukture moždanih stanica.

Izdvojeni članak

Najbolja hrana za mozak i učenje

Cikla

Sok od cikle nova je supernamirnica. Pokazalo je da poboljšava sportsku izvedbu te da je dobra u borbi protiv demencije. Sok od cikle bogat je nitratima, tvarima koje pomažu raširiti krvne žile, a studije su pokazale da sok poboljšava protok krvi do bijele tvari u mozgu. Poboljšanjem protoka krvi do frontalnog režnja u mozgu možete poboljšati pozornost, budnost i fokus.

Kikiriki

Ovo je odlična i zdrava grickalica, pogotovo ako želite suzbiti glad. Kikiriki dokazano smanjuje želju za hranom, stabilizira razinu šećera u krvi i potiče lučenje hormona koji će mozgu reći da ste siti i zadovoljni.

Suho voće

Sušeno voće jako brzo vraća energiju, a dugo žvakanje koje je potrebno da biste ga konzumirali povećava aktivnost u području mozga vezanog za radnu memoriju i budnost.

Izdvojeni članak

Previše brze hrane u samo jednom tjednu trajno oštećuje važan dio mozga

Kadulja

Još jedna odlična biljka za mozak – studija je pokazala kako su sudionici koji su uzimali ulje kadulje imali nakon sat vremena bolje rezultate na testovima pamćenja i zadacima pažnje. Četiri sata kasnije manje su osjećali mentalni zamor i bili su živahniji.

Skuša

Plava riba poput skuše sadrži niz omega-3 masnih kiselina. Bez njih rad vašeg mozga će usporiti. Osim skuše, tu su i sardine, tuna i losos.

Avokado

Ukoliko pojedete polovicu avokada uz ručak lakše ćete obavljati popodnevne zadatke. Naime, masnoće pašu vašem mozgu, a zbog njih ćete imati i bolju koncentraciju i fokus već 15 minuta nakon konzumacije, piše Magazin.hr.

Hrana koja pomaže da budete usredotočeni kada je to najpotrebnije
Share via
Copy link
Powered by Social Snap