Pretraga

Radovan Fuchs otvoreno zagovara odgodu frontalnog uvođenja Škole za život

A- A+

Nepuna su tri tjedna ostala do početka školske godine, u kojoj bi u sve škole u Hrvatskoj trebala ući kurikularna reforma, no puno je nespremnih za taj pothvat. Glasno se zaziva odgoda procesa, a među onima koji bi pričekali s frontalnim uvođenjem Škole za život je i premijerov savjetnik za obrazovanje Radovan Fuchs.

Premijerov savjetnik za obrazovanje Radovan Fuchs | Screenshot: HRT

Iako diplomatski za Novu TV ističe da se nije bavi Školom za život i da je Škola za život kao program u okviru reforme kompletno u nadležnosti ministrice, ipak dodaje da bi on s tim procesom pričekao.

Na pitanje Nove TV bi li bilo bolje da se Škola za život odgodila na još godinu dana, odgovara da je ‘pristaša ne srljanja nego laganih koraka’, a na upit ‘je li ovo srljanje’, odgovara kako ‘ministrica jako impulzivno nastoji implementirati sve neke ideje, ja bih išao nešto lakšim tempom.

Izdvojeni članak

Divjak i Fuchs kažu da ‘Škola za život’ ide turbo, no još uvijek nema zakonskih pretpostavki za nju i Akcijskog plana

Nakon ovih dvaju odgovora u rukavicama na izravno pitanje biste li odgodili reformu, Fuchs odgovara potvrdno.

U razgovoru su se osvrnuli i na loše rezultate odnosno stagnaciju učenika, koji su sudjelovali u eksperimentalnoj provedbi Škole za život, premda se očekivalo da će oni iskoračiti u ovoj godini.

Rezultati su onakvi kakvi su i bili komentirao je Fuchs, a na potpitanje ‘znači nema pomaka?’ dodaje.

– Možda će biti pomaka sad jer se nadam da je Ministarstvo iz ovih podataka nešto naučilo pa će nešto promijeniti, mislim da bi bilo jako pametno da se u čitav taj proces uključe specijalizirane agencije koje su zato i kreirane…, naglasio je Fuchs potrebu da se u reformski proces više uključe Agencija za odgoj i obrazovanje, Agencija za strukovno obrazovanje i obrazovanje odraslih te NCVVO.

Na kraju je premijerov savjetnik za obrazovanje odgovorio i kakva su mu očekivanja od predstojeće školske godine.

– Ne očekujem nešto bogzna revolucionarno nego da će se genirarati podaci, i da se na kraju svega skupa sjedne, da se uvaže sve dobri elemnti kojh jako puno ima, i da se vidi što još treba, obrazovanje proces koji se cijelo vrijeme nadopunjuje, zaključio je Fuchs.