Pretraga

[INA Pitalica] Gdje je nestala jedna kuna iz zadatka?

A- A+

Portal Srednja.hr i INA uz pomoć studentske udruge Mladi nadareni matematičari ‘Marin Getaldić’ organiziraju ciklus INA pitalica kroz koje jednom mjesečno tijekom školske godine nagrađujemo točne odgovore na matematička i logička pitanja. Točne odgovore primamo na mail pitalica@srednja.hr do 6. prosinca kada objavljujemo pobjednika koji osvaja INA poklon iznenađenja.

Izdvojeni članak

[INA Pitalica] Koliko zarade tri kuma koja prodaju jaja na placu?

U iznimoj situaciji koja se dogodila protekli mjesec, nismo dobili točan odgovor na pitalicu za studeni pa ćemo Vam ponuditi još jednu priliku da okušate znanje i u prethodnoj mozgalici i odgovore pošaljete do 6. prosinca. Protekli zadatak možete pročitati ovdje.

Zadatak za prosinac

Tri dječaka ulaze u antikavrijat kupiti knjigu koja košta 30 kuna. Svaki od dječaka da prodavaču po 10 kuna te izađu iz antikvarijata. Do prodavača uskoro dođe vlasnik jer je čuo što se dogodilo te ga upozori da je knjiga na sniženju i da ipak košta 25 kuna. Prodavač zatim potrči prema dječacima, no, pohlepno zadrži dvije kune za sebe, a dječacima da svakome po jednu, te se vrati u anikvarijat.

Na kraju računice, dječaci su platili svaki po 10 – 1 = 9 kuna, te je prodavač za sebe zadržao 2 kune. to je ukupno 3*9 + 2 = 29 kuna. Ali dječaci su na početku imali 30.
Gdje je nestala jedna kuna?

Vaše odgovore šaljite na pitalica@srednja.hr do 6. prosinca kada objavljujemo pobjednika koji će na svoju adrese dobiti INA poklon iznenađenja.

_______________________________________________________________________________

INA pitalica projekt je portala srednja.hr koji se realizira uz pomoć Mladih nadarenih matematičara Marin Getaldić (MNM). Ovo je treća godina postojanja projekta INA pitalica te će se nastaviti kroz cijelu 2014. godinu. Pitanja objavljujemo na kraju mjeseca, a osobu koja prvo točno odgovori nagrađujemo poklon paketom iz INA-e.

[INA Pitalica] Gdje je nestala jedna kuna iz zadatka?
Share via
Copy link
Powered by Social Snap