Pretraga

Inspekcija: Loše je predavala matematiku, zbog čega je jedinicama ispaštala većina učenika

A- A+

Gotovo cijeli jedan razred Tehničke škole Sisak iz matematike je imao jedinice, zbog čega su roditelji Agenciji za odgoj i obrazovanje prijavili nastavnicu Radojku Škalabrin. Inspekcijski nadzor potvrdio je njen loš način predavanja.

www.hrt.hr

Ponekad za jedinice nisu krivi sami učenici, a to je dokazao i inspekcijski nadzor proveden nad nastavnicom matematike Radojkom Škalabrin u Tehničkoj školi Sisak.

Izdvojeni članak

Jovanović potvrdio mandat makarskom ravnatelju za kojeg je inspekcija predložila smjenu

Jedinice iz matematike za većinu od 28 učenika jednog razreda nagnale su roditelje da spomenutu nastavnicu prijave Agenciji za odgoj i obrazovanje.

Nadzor je proveden te je nakon njega viša savjetnica za matematiku profesorica Nada Lesar zaključila kako je nastava nedovoljno kvalitetna, kao i da u njoj nema dovoljno sadržaja, zanimljivosti, interakcije i dinamike, što je posljedično dovelo i do neuspjeha kod velikog broja učenika. Lesar je sudjelovala na satu matematike te tako utvrdila kako sat nema strukturu, motivirajuću najavu teme te dobro odabrane zadatke ni utvrđivanje ostvarenih ishoda, piše Vecernji. Time je zaključeno kako je Škalabrin ozbiljno povrijedila Pravilnik o načinima, postupcima i elementima vrednovanja učenika u osnovnoj i srednjoj školi.

– Na pitanje kako misli riješiti problem tolikog broja negativnih ocjena, nastavnica je odgovorila da ne zna, a na pitanje hoće li sve te učenike uputiti na popravni ispit, nije rekla ništa, kazala je glasnogovornica Agencije za odgoj i obrazovanje Antonela Nižetić Capković te dodala kako je nastavnici predloženo da primjenjuje raznovrsne oblike i metode rada u nastavi, kao i da se kontinuirano usavršava radi pronalaženja strategija za realizaciju kvalitetne, zanimljive i dinamične nastave.

Izdvojeni članak

Makarski profesor zbog buke usred noći izbacio učenike iz hotela

Nakon provedenog nadzora Agencija je dobila povratnu informaciju od roditelja koji su rekli kako su vidljivi pozitivni pomaci i kod nastavnice i kod učenika, no neki ipak nisu sasvim zadovoljni.

– Posljednjih desetak godina učenici koji pohađaju tu školu imaju problema s gotovo svim nastavnicima matematike. U mjesec dana ne može se promijeniti nešto što je loše već godinama, rekao je jedan od roditelja.