Pretraga

Još jedan uspjeh za najmaturanta Filipa: Osvojio broncu na Međunarodnoj olimpijadi iz fizike, a njegov kolega srebro

A- A+

Naši maturanti rasturili su i na Međunarodnoj olimpijadi iz fizike koja se održala u Portugalu osvojivši srebrnu i brončanu medalju. Srebro sa sobom doma će donijeti Domagoj Perković iz III. gimnazije u Splitu, brončanu medalju osvojio je Filip Marijanović iz XV. gimnazije u Zagreb, a pohvalu je dobio i Bernard Faulend, također iz XV. gimnazije u Zagrebu. Za Filipa je ovo još jedan veliki uspjeh u nizu, uzevši u obzir da je rasturio ispite državne mature te očekuje upis na prestižno sveučilište.

Foto: Hrvatsko fizikalno društvo

Naši su maturanti ovih dana postigli zavidne rezultate na međunarodnim natjecanjima. Bronca za hrvatski debatni tim, dva srebra i dvije bronce na Međunarodnoj kemijskoj olimpijadi i, naposljetku, brončana i srebrna medalja na Međunarodnoj olimpijadi iz fizike koja se održala u Portugalu. Doma su medalje sa sobom ponijeli Domagoj Perković i Filip Marijanović, a pohvalu je dobio i Bernard Faulend.

Veliki uspjeh za najmaturanta Filipa

Izdvojeni članak

Olimpijac Filip iz svih je ispita mature dobio peticu i odlazi na Cambridge: Naše škole ne uče nas da razmišljamo za sebe

Filip Marijanović ove je godine nanizao same uspjehe. Nedavno smo o njemu pisali, kao jednom od najboljih maturanata koji je na svim ispitima državne mature dobio peticu, a upravo Fiziku i Matematiku riješio bez ijedne greške. Svoj će obrazovni put nakon genijalnih uspjeha nastaviti na prestižnom britanskom sveučilištu Cambridge. Na hrvatski obrazovni sustav ima nekoliko primjedbi.

– Škole nemaju za cilj obrazovati učenike, već ih samo ukalupiti u prosječnost, više se nikoga ne uči da razmišlja za sebe. Nadarene i one koji izraze želju za učenjem se rijetko, ako uopće potiče. Također se ne pomaže dovoljno onima koji ne uspijevaju. Kao posljedica toga sve više se dodatno plaćaju instrukcije koje ‘zamjenjuju’ školu. Smatram da je dobro što se u osnovnoj školi uči opće znanje, ali isto tako nije realno da učenici ima pet iz svakog predmeta, rekao nam je tada Filip svoje mišljenje o našem obrazovnom sustavu.