Pretraga

Kontakt centar idealan za ljetni posao

A- A+

Slijedom ljetnih učeničkih poslova došli smo i do onih najčešćih – rada u različitim kontakt centrima. U kontakt centru koji reklamira i prodaje MAXtv i MAX ADSL usluge zaposlio se 19-godišnji Lucijan. Nakon što je završio VII. gimnaziju odlučio je dio ljeta provesti radeći.

Što ima za reći o atmosferi na takvom radnom mjestu, anegdotama i uopće mogućnosti pronalaska takvog posla, pročitajte u nastavku.

Kako to da si se odlučio raditi preko ljeta?

Vjerujem da je to dobra mogućnost da mladi čovjek stekne radne navike i osjeti radnu atmosferu, kako bi i kasnije mogao lakše rješavati prepreke na ozbiljnom poslu. Ovo mi je prvi posao jer su mi ljeta jednostavno do sad bila prekratka da bih glumio odraslu osobu.

Je li teško doći do ovog posla?

Vjerujem da sam posao našao relativno lako (bez veza, vezica i žnjora). Poslao sam dvadesetak zamolbi za posao, bio na nekoliko razgovora i odabrao meni najbolju opciju.

Planiraš li uložiti zarađeni novac u nešto određeno?

Ispred mene je dugo ljeto, a Zagrebački asfalt žari pa je cilj maknuti se sa vrućine bilo gdje

Kako praznici sa roditeljima više nisu  the best vacation ever, želio bih sa ekipom letati po Jadranu, a već mi je dosta da za sve moram tražiti starce. Nemam nekakav uzvišen cilj što se tiče potrošnje već jednostavno jedan vrhunski odmor. Još sam mlad, ima vremena za ozbiljne štednje i ulaganja!

Jesi li zadovoljan radom u kontakt centru?

Zapravo sam prezadovoljan. Naravno da svaki posao ima svoje prednosti i mane pa tako i rad u call centru, ali se stvarno ne mogu žaliti. Radim 30 sati u tjednu i biram želim li raditi ujutro ili popodne.

Ekipa mi je odlična, uvijek se šalimo i međusobno natječemo tko će više prodati, a uz to su nam šefovi super jer imaju razumijevanja za početne greškice. Imam dobru satnicu, a ako ostvarim određeni broj prodaja dobit ću i bonus.

Smiješnih situacija u ovakvom poslu obično ne izostaje, je li tako?

Uvijek ih ima, od trivijalnosti poput padanja iz stolice do smiješnih telefonskih razgovora sa ljudima. Sto ljudi, sto čudi, a mi imamo dnevno u prosjeku 100 do150 poziva…dakle puno čudi.

Ljudi su jako zanimljivi, jednima je drago što zovete i žele sa vama razgovarati pa prepričavaju razne životne priče, a sa nekima ne stignete ni pet riječi progovoriti i već poklope slušalicu. Jedno je sigurno, puno zabavnih imena i prezimena!