Pretraga

Krunoslav Capak odgovorio na pitanje hoće li se najesen otvoriti škole

A- A+

U Hrvatskoj je danas 69 novooboljelih od koronavirusa, a Nacionalni stožer civilne zaštite sastao se jutros s premijerom Plenkovićem u Banskim dvorima. Tom prigodom Krunoslav Capak, ravnatelj Hrvatskog zavoda za javno zdravstvo, rekao je kako će se škole najesen ipak vjerojatno otvoriti.

Screenshot: HRT

– Epidemiološka situacija je ono što će diktirati kako će to biti, ali s obzirom na iskustva koja sad već imamo iz svijeta, možemo reći da ćemo vjerojatno otvoriti škole, rekao je ovog ponedjeljka ravnatelj Hrvatskog zavoda za javno zdravstvo, Krunoslav Capak, prenosi HRT.

Izdvojeni članak

Ministrica Divjak otkrila kako će izgledati iduća školska godina, tri su scenarija

Istaknuo je i kako se o epidemiološkim koracima za jesen razgovara već sada.

– Već se sada razgovara o jeseni, kada će, bez obzira na to hoće li virus biti prisutan ili ne, trebati početi raditi škole i fakulteti. Počet će se ulaziti u zatvorene prostore i tada će nam trebati daleko veće količine maski nego što imamo sada. Sada je planiranje jeseni, mi imamo dovoljne količine za sada za sve zdravstvene ustanove, za domove socijalne skrbi i za sve građane, rekao je Capak.

Podsjetimo, zbog epidemije koronavirusa u Hrvatskoj su škole zatvorene 16. ožujka. Nastavna godina završila je online za većinu učenika, a izuzetak su učenici razredne nastave koji su se u klupe vratili posljednjih tjedana nastave.

Tehnička ministrica obrazovanja Blaženka Divjak, unatoč velikim izgledima da uskoro više neće biti ministrica, još je 10. lipnja predstavila Akcijski plan za provedbu nastave na daljinu od jeseni. Tri su scenarija, koje eventualni novi ministar ne mora nužno provesti. Prvi, da se nastava pretežito odvija ‘uživo’ uz mogućnosti primjene nastave na daljinu za pojedine grupe učenika i studenata. Drugi scenarij uključuje Mješoviti model nastave, a zasniva se na kombinaciji nastave ‘uživo’ i nastave na daljinu, ali tako da svi imaju elemente e-učenja. Treća je mogućnost da se nastava pretežito provodi na daljinu, posredstvom tehnologije, uz mogućnosti vrednovanja na daljinu. Više o tome čitajte na poveznici.