Pretraga

Ministar kreće u bitku s ravnateljima koji krše zakon

A- A+

Ministar znanosti, obrazovanja i sporta Željko Jovanović razriješio je jučer dužnosti ravnatelja karlovačke Prirodoslovne škole, jer je to propustio učiniti Školski odbor, nakon što je utvrđeno da je u srpnju, u prvom upisnom roku, u tu školu upisano 24 učenika koji nisu zadovoljavali uvjet minimalnog bodovnog praga. 

Čini se da se lavina događaja pokrenula nakon potresa u Kaštelima. Ministar je najavio inspekcije u svim školama, te najavio sankcije za sve koji su upisivanjem učenika prekršili zakon Republike Hrvatske. 


Izdvojeni članak

Jovanović najavljuje inspekcije u svim školama u državi

– Prosvjetna inspekcija u srpnju je na moj nalog napravila nekoliko blic testova jer smo željeli provjeriti kako teku upisi i u Karlovcu je našla sličnu situaciju kao što se dogodilo u Kaštelima, izjavio je ministar Jovanović nakon primanja hrvatske paraolimpijske reprezentacije u Banskim dvorima.
Ministar se u priopćenju i osvrnuo na napade Splitskih članova HDZ-a, koji su ga optužili za ‘milicijske metode i maltretiranje učenika’
– Kako smo to odmah otkrili, na vrijeme smo reagirali i sva djeca su se upisala bez povišenih tonova i senzacionalizma. Naravno, za sve što je počinio, ravnatelj je sankcioniran i time pokazujemo kako primjer u Kaštelima nije nikakvo političko iživljavanje nego želja da se u sustav škola uvede red, rekao je ministar. 
U svojem obraćanju novinarima Ministar je pravdao svoju strogu politiku. Istaknuo je da iz Ministarstva šalju jedino poruku da treba učiti, a temeljem rezultata u školi može se nastaviti školovanje za ona zanimanja za koja djeca to žele.
Ministar je najavio kako će inspekcija biti još temeljitija i ažurnija u svojem radu. 
– Ona će tijekom cijele ove godine raditi nadzor, prekršaj neće zastarjeti. Gdje god nađemo nepravilnosti ravnatelji će morati podnositi odgovornost, istaknuo je. 
Iz današnje izjave za medije može se očekivati veliko pospremanje u školstvu. Ostaje vidjeti je li u pitanju samo glasna retorika ili samo prvi korak na putu prema boljim standardima u našim školama.